Gå til innhold

Get integrerer mye mer på en enklere måte med sin nye dekoder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide at den kommer. Vi skulle få info om den i Desember. Det har vært en lidelse å bruke den trege Mikro boksen med et elendig grensesnitt. Elendig fjernkontroll som man må sikte mot boksen har den også. Jeg håper inderlig at man kan bruke mobilen til å styre den og skifte kanaler med og Google Home etterhvert. De fleste har sin egen mobil så det er greit viss alle i husstanden kan styre boksen istedet for å sende rundt fjernkontrollen til de som vil bruke den. Må da være mer praktisk. Det er jo sånn med Chromecast iallfall. Mikro boksen ble bare tregere og dårligere når den fikk Get Box 2 grensesnittet med opptak i skyen for 99 kr ekstra i mnd. Jeg håper ikke den nye er laget av Pace som Mikro boksen er. De har aldri laget kvalitet. Ser den er utstyrt med USB-C kontakt. Det er vel noe som skal bruker i "fremtiden" som de kaller det ? Men jeg håper den kommer snart og at den innfrir forventningene. Filmleie er uaktuelt for jeg betaler heller en fast pris pr mnd for Netflix. 

Lenke til kommentar

Det er jo litt synd å se at den ikke har en USB-A tilbokling for den lille mottakerdingsen til trådløse tastaturer. Eller ser Get for seg at Android App'er for f.eks. epost og meldingstjenester ikke skal brukes med tastatur?

Boksen støtter bluetooth tastatur. Kan ellers kjøpe en USB-C til USB-A adapter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Ny dekoder er fint.

Vi har en sånn gammal diger HD-PVR boks til tv titting. Kjempetreig meny og dessuten stopper boksen helt både titt og ofte (lilla skjermbilde eller heng ved avspilling, må restartes et par tre ganger pr mnd). Hadde jeg sett ofte på tv ville jeg blitt helt gal.

Vil være kjekt å få inn noe mindre, mer stabilt og kjappere etterhvert.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...