mirene Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har tengt å skifte ADSL leverandør.Og ble da bedt om å taste inn TLF nummeret mitt. for å sjekke om jeg kunne få ADSL fra dem. Da fikk jeg denne meldingen : Beklager, Tiscali har dessverre ikke ADSL-dekning på din telefonsentral. Har du allerede ADSL? Da kan vi sannsynligvis levere til deg allikevel. hehe ...dette er jo en logisk å fin beskjed. Kanskje de burde få lagt om nummer sjekken sin,slik at de vet hva de har og hvor de kan tilby det. Lenke til kommentar
zippy Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Tiscali ? er ikke det et selskap som eies av Telenor? har hørt det at det er en selskap som missfornøyde telenor kunder skulle kunne "flykte" til. ja ja lykketil vis du kommer igjenom på telefonen til Tiscali , beregn ca 30 45 min å vente så ta med matpakke og noe å drikke til. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er jo ganske logisk da - ettersom tiscali leier linjer fra telenor (slik som tele2++ også gjør), så når de skal sjekke om de kan levere internett på ditt telefonnummer spør de sikkert en pc i telenor og den sier at "nei - denne linjen er allerede brukt til bredbånd, så det går nok ikke" - er jo ikke mulig å levere to adsl linjer på samme kobber. *mumlet mannen til kjøkkenbordet* Lenke til kommentar
Holy-cow Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Den sjekker nærmeste sentral, ikke linjen i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå