Delvis Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Er sånn de spilte på slutten de må spille hele tida. Nytter ikke stå og sove. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Lingard sin straffe var ikke riktig i mine øyne, kaster seg. På replayen ser man at han helt klart blir dratt. Han gjør ikke mye motstand nei det er jeg enig i, men fortsatt straffe. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 (endret) Sikkert ikke helt tilfeldig at de to målene kommer med Lukaku på benken. Ikke at Sanchez var noe god han heller, men faen da, 80 millioner pund og man blir servert møkk hver eneste gang. Kina neste? Btw, Tom Heaton i mål. Husker fortsatt 0-0 der i 2016. Enten så spiller han bare bra mot United eller så er han verdens soleklart beste keeper. Endret 29. januar 2019 av Amoralsk Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Herre fred hvor sykt det hadde vært med et mål til på slutten der, var ikke langt fra Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2019 Herre fred hvor sykt det hadde vært med et mål til på slutten der, var ikke langt fra Hadde kampen vart i tre minutter til så tror jeg det hadde skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå