AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Her om dagen matchet jeg med ei jente som bor i samme by som meg. Jeg tok kontakt, og samtalen fløt. Endte opp med at hun spurte om snapchatten min, så hun la meg til. Vi snappet en del, helt til jeg gikk og la meg. Dagen etter tok jeg kontakt igjen. Føler at hun ga litt mer kjedelige og korte svar i forhold til dagen før hvor hun skrev masse, viste interesse ved å stille spørsmål, spurte meg om snap etc. Etter at vi skrev litt den dagen, tenkte jeg at jeg skulle la henne skrive til meg først for å sjekke om interessen fortsatt er der. Har fortsatt ikke hørt noe fra henne. Slik har det vært med flere matcher. Interessert første dagen, før de neste dag sletter matchen, ikke tar kontakt, virker plutselig uinteressert osv. Jeg er ute etter noe seriøst, så mulig Tinder er feil sted å lete på? Her kan jo jenter nesten velge og vrake. Kanskje noe bedre dukket opp, slik at hun sluttet å skrive med meg? Anonymous poster hash: 05a4b...79b Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Tinder kan funke, tror du må bare ta kommandoen å spørre om å ta en kaffe/øl ganske raskt, prating som ikke fører noen vei blir de fort lei av. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Jeg er ute etter noe seriøst, så mulig Tinder er feil sted å lete på? Tinde er nok feil plattform, ja. Det kam funke, men dette er ikke hva tinder er ment for eller brukes til. Som golfern sier - "chatting" blir fort kjedelig og de fleste av oss som ønsker noe seriøst liker ikke å "kaste bort" tid på endeløs chit chat. Møt menneskene og kjenn på kjemien. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Lurer på hvor mange jenter du har gitt opp på har tenkt akkurat som deg, nei nå skal jeg leke med han og late som jeg er skikkelig opptatt og ikke kan ta kontakt med han for å sjekke om han er interessert. Det høres direkte idiotisk ut spør du meg. 2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Et sted mellom 5 og 10 meldinger holder for å be noen ut. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Jenter er vel ikke like ofte like direkte som gutter eller menn. Så du får vel ofte heller ikke like direkte svar som du ønsker. Var du på noe tidspunkt tydelig om at du var ute etter et fast forhold med noen av dem? Viktig å være litt tydelig om det her tidlig vel. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Da jeg var på tinder var jeg veldig tydelig overfor de jeg matched med: "Gidder ikke å chatte i evigheter i før vi møtes, kaffe på Torg X i morgen?" .. De aller fleste jeg hadde en fin flyt i chatten med, møtte meg innen et par dager. Tinder fungerer jo bare som en barriere for første kontakt med tilfeldige mennesker, så det er fullt mulig å møte seriøse jenter/gutter der... Men jaggu er det mange puppe-/duckfacejenter som bare vil ha følgere på instagram og snapchat. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå