IceCool Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Som topic hinter fram til så vil jeg "Disable" denne sjekken etter SATA disker under booting, er det mulig? Har lett i BIOS og sånnt og trykket F4 for å få de options greierne opp, men når det ikke er noe på SATA i det hele tatt så kommer det ikke opp noe som lar meg stille på noe. Det tar jo bare lengre tid å la den søke etter SATA enheter så det er litt irriterende hver gang jeg slår på PC'en. (Bruker siste offisielle BIOS oppdatering) Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Dette må gjøres med å sette en jumper "disable S-ATA" dette kan ikke gjøres i BIOS. RTFM Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Aha, ja får downloade jumper setting manual å se om jeg finner frem. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 På meg kommer det opp sånn RAID greier. Men jeg bruker s-ata hd, så jeg kan ikke disable s-ata! men kan jeg gjøre slik at denne meldingen ikke kommer opp? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 På meg kommer det opp sånn RAID greier. Men jeg bruker s-ata hd, så jeg kan ikke disable s-ata! men kan jeg gjøre slik at denne meldingen ikke kommer opp? Dette står som regel i manualen hvis det i det hele tatt er mulig. Ta deg en 5-10min og les nøye gjennom den fine lille boka som fulgte med Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Eg har Asus A7N8X Deluxe og får opp den samme meldingen, men har ikkje funnet ein måte å slå den av på. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 På meg kommer det opp sånn RAID greier. Men jeg bruker s-ata hd, så jeg kan ikke disable s-ata! men kan jeg gjøre slik at denne meldingen ikke kommer opp? Disable raid i bios så forsvinner dette. God Jul. Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 På meg kommer det opp sånn RAID greier. Men jeg bruker s-ata hd, så jeg kan ikke disable s-ata! men kan jeg gjøre slik at denne meldingen ikke kommer opp? Disable raid i bios så forsvinner dette. God Jul. Øh, jeg finner det ikke! Kan du si hvor det er ? (takk) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Er ikke sikker da jeg ikke har det kortet , men regner med at det går bra sånn som på abit sitt (det er det jeg har) God Jul. Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Er ikke sikker da jeg ikke har det kortet , men regner med at det går bra sånn som på abit sitt (det er det jeg har) God Jul. Jeg kikka gjennom og fant det ikke. Men siden vi allerde snakker litt om dette HK og BIOS, hva er FSB Spread Spectrum? Man kan velge disabled,0.50% og 1.00%. Det er også noe som heter AGP Spread Spectrum, med de samme valg mulighetene. Hva er dette ? God Jul til deg også. Endret 22. desember 2003 av Cthulhu Dawn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå