Gå til innhold

Asus A7N8X 2.0 Deluxe Gold

IceCool

Anbefalte innlegg

Som topic hinter fram til så vil jeg "Disable" denne sjekken etter SATA disker under booting, er det mulig? Har lett i BIOS og sånnt og trykket F4 for å få de options greierne opp, men når det ikke er noe på SATA i det hele tatt så kommer det ikke opp noe som lar meg stille på noe. Det tar jo bare lengre tid å la den søke etter SATA enheter så det er litt irriterende hver gang jeg slår på PC'en.

(Bruker siste offisielle BIOS oppdatering)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På meg kommer det opp sånn RAID greier. Men jeg bruker s-ata hd, så jeg kan ikke disable s-ata! men kan jeg gjøre slik at denne meldingen ikke kommer opp?

Dette står som regel i manualen hvis det i det hele tatt er mulig. Ta deg en 5-10min og les nøye gjennom den fine lille boka som fulgte med ;)

Lenke til kommentar
Er ikke sikker da jeg ikke har det kortet , men regner med at det går bra sånn som på abit sitt (det er det jeg har)

God Jul.

Jeg kikka gjennom og fant det ikke. Men siden vi allerde snakker litt om dette HK og BIOS, hva er FSB Spread Spectrum? Man kan velge disabled,0.50% og 1.00%.

Det er også noe som heter AGP Spread Spectrum, med de samme valg mulighetene. Hva er dette ?

God Jul til deg også.

Endret av Cthulhu Dawn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...