Gå til innhold

Battlefield V gjør Panzerstorm-kartet mer overkommelig for infanteri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det trenger du ikke ha gjort, men det sier kanskje litt om hva vi bør kunne forvente av innhold fremover.

Gleder meg til flere maps :)

Alle battlefield / front spill siden Bf3 har fått like mye innhold over tid, så det er ganske sikkert at vi får en del innhold.
Lenke til kommentar

uten at noe er bekreftet tipper jeg vi får 2 greske kart i mars.  Og battleroyale kartet da, men det blir jo en helt annen gamemode/spill så vet ikke om det tells :p

Battle royale skal også være med på slutten av grand operations.

Hvis man ender kampen i nærheten av uavgjort, så vil man gå inn i en battle royale med to større lag, hvor det laget som har den siste spilleren vinner hele operations.

Lenke til kommentar

Hæ? Last stand er vel allerede integrert i spillet og har vel ingen ting med firestorm å gjøre?

Hmm...

Det er en form for battle royale i spillet for øyeblikket ja.

Men slik utviklerne forklarte det så skulle den fungere akkurat slik som battle royale modusen, når den kom.

Lenke til kommentar

Hmm...

Men slik utviklerne forklarte det så skulle den fungere akkurat slik som battle royale modusen, når den kom.

Høres jo veldig rart ut. Hvorfor skulle et eget team fra criterion utvikle en modus som allerede finnes i spillet? :p

Svært lite er vel bekreftet om firestorm, men jeg skulle annta at det vil være mer som f.eks PUBG og blackout med en battlefield vri. Og last stand er mer en simpel måte og avgjøre hvem som vinner. Selv om jeg ser likheten med at 1 jævel står igjen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Høres jo veldig rart ut. Hvorfor skulle et eget team fra criterion utvikle en modus som allerede finnes i spillet? :p

Svært lite er vel bekreftet om firestorm, men jeg skulle annta at det vil være mer som f.eks PUBG og blackout med en battlefield vri. Og last stand er mer en simpel måte og avgjøre hvem som vinner. Selv om jeg ser likheten med at 1 jævel står igjen. 

Japp, men så er det Criterion som utvikler det.. Kanskje DICE ikke ville ha for mye på sitt eget fat?

Synd de ikke slapp den nye tanksen i dag.. Var veldig merkelig at de nevnte den, men samtidig ikke slapp den. 

Får håpe det kommer noen nye maps snart.. Begynner å bli litt lei kartene etter 200+ timer..

Lenke til kommentar

hvis ikke BR modusen en cheat fri og bra, legger jeg BF på hylla for godt etter 17 år som aktivt battelfield player... Battlefield har blitt til en ADHD, runn&gunn, lazer, meat grinder på steroide hacks spill... nothing more nothing less... ga opp Battlefield pga all denne juksinga! EA gir totalt blaffen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Battlefield 5 er gøy men de 7 kartene som finnes er alt alt for lite og spillet gir for lite rewards. nesten kun kosmetisk. Vi trenger en hel hurv til med kart . Jeg har satt spillet på pause en god stund til det kommer mer innhold

Spill COD, gir masse rewards!

Lenke til kommentar

hvis ikke BR modusen en cheat fri og bra, legger jeg BF på hylla for godt etter 17 år som aktivt battelfield player... Battlefield har blitt til en ADHD, runn&gunn, lazer, meat grinder på steroide hacks spill... nothing more nothing less... ga opp Battlefield pga all denne juksinga! EA gir totalt blaffen!

Da har du ikke rørt battlefield v.

Lenke til kommentar

Hmm...

Poenget mitt var at den utgaven som allerede er i spillet skulle bli byttet ut med den ferdige versjonen, hvor man sannsynligvis må plukke opp våpen osv.

Lenke til kommentar

har du no kilder på dette? det utvikles vel et helt eget map til firestorm som er vesentlig større enn vanlige bf maps. Ville vært snodig om alle grand operations rundene(som ender i draw) skulle bytte til det kartet for å avgjøre.  Eller om de skulle kjørt den gamemoden på mindre trange kart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...