Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ustabilt nett

Anbefalte innlegg

Etter NGT satt opp hastigheten i helgen er det umulig å gjennomføre noen form for download.

Når jeg setter igang noe varer det i 10-15 sekunder også "detter" pcen av nettet. Har to maskiner og det samme skjer med begge.

Kjører wlan til begge maskinene, men dett har vært stabilt hele veien så det er mest sannsynlig problemer med linjen.

Har sikkert re-bootet router og wlan access punkt 15 ganger idag........

Noen andre som har samme problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en telefon til Nextgentel og hør hva de baler med. Men de er vel neppe åpen før mandag morgen , og regn med lang kø.

Tillater NGT flere PC'er på samme linje? Ikke alle ISP'er som gjør det.

Er derfor jeg har Tiscali.

Hei

Takk for svar.

Blir nok nødt å ringe de ja.

NGT har ingen begrensing av typen maks 1 maskin tilknyttet linjen.

Lenke til kommentar
Ta en telefon til Nextgentel og hør hva de baler med. Men de er vel neppe åpen før mandag morgen , og regn med lang kø.

Tillater NGT flere PC'er på samme linje? Ikke alle ISP'er som gjør det.

Er derfor jeg har Tiscali.

En av grunnene til at NGT leverer med router det, at man skal kunne koble flere pc'er på linja :yes:

Lenke til kommentar
Er det muligens derfor man ikke skal ha NGT? fordi det bare er tull med linjene?

btw... lykke til hvis du skal ringe kundeservicen  :dribble:

Hadde du fulgt litt med på forumet her ang. NGT så hadde du visst at de aller fleste er meget godt fornøyd med linjene og oppetiden.

Men selvfølgelig kan man velge

Online ADSL Ekstra med oppgradering 
Toppfarten er på 1024/256 kbps. (som i virkeligheten leverer MINDRE enn de lover) 
Til 749,- i mnd.

eller

NGT: Delta 2000 (2000/640)  kr. 748  (som i virkeligheten leverer MER enn de lover) 

Lenke til kommentar

hmm her har linja fungert stabilt i 3 år.

Telenor er bare tull, en pris på tjenestene som er HELT på viddene, sammen med den begrensningen...

Uansett, kundeserice har blitt mye bedre og om statistikken på ngt.no/ks er riktig er det ikke så gæli:)

4mbit adsl er morsomt det.....,(må se å låne meg en ny disk, med 10 gb trafikk i døgnet så fyller det seg fort opp...) :p

Lenke til kommentar

Hadde du fulgt litt med på forumet her ang. NGT så hadde du visst at de aller fleste er meget godt fornøyd med linjene og oppetiden.

Men selvfølgelig kan man velge

Online ADSL Ekstra med oppgradering 
Toppfarten er på 1024/256 kbps. (som i virkeligheten leverer MINDRE enn de lover) 
Til 749,- i mnd.

eller

NGT: Delta 2000 (2000/640)  kr. 748  (som i virkeligheten leverer MER enn de lover) 

Ja det er nå en sak. Men hvis du får problemer med linja da? Det nytter ikke å ringe kundeservice. Jeg må nesten le. Men dersom du vil ha det slik så er det greit.

Ikke det at jeg bryr meg. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...