Gå til innhold

MMORPG


Anbefalte innlegg

Har tenkt å prøver meg på MMORPG-sjangeren men er litt usikker på hva som er verdt å kjøpe.

Tenkte forøvrig å investere i enten Horizons: Empire of Istaria eller Star Wars Galaxies: An Empire Divided.

Hva er deres mening om disse spillene? Hvilket er best?

 

Takker på forhånd for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei !
Godt å høre at du vil rote deg inn i en verden det kan være vanskelig å komme ut av. (satt på spissen). Horizons er vel helt nytt etter hva jeg har skjønt, så der kan det være lurt å sjekke litt anmeldelser. Og smart å lese litt på diverse forum, da gjerne på fan-sider siden enkelte offisielle forum kan være "sensurert".

Hadde jeg vært deg ville jeg og sjekket ut Dark age of camelot. Et meget bra spill hvor folk elsker å danne team.

Akkurat nå har jeg aktive kontoer på følgende spill:

Eve-online
SWG
AO
Planetside......dette blir litt vel dyrt pr. måned så jeg tror Planetside ryker.

AO har jo gratis nedlasting og prøving i 7 dager. Eve kan du prøve for 25 dollar eller noe sånt. Det eneste jeg med sikkerhet kan si er at jeg alltid kommer tilbake til AO.

Når jeg tenker meg om så var det nok minimalt med hjelp i innlegget mitt. Beklager det å lykke til med å finne et spill du liker.

GOD JUL :D
Lenke til kommentar
Har siklet på Horizons leeeeeeeeeeeenge nå, men tør ikke å spille siden både skole og jobb tar så mye tid når juleferien er over. Men hvorfor ikke spille horizons, som drage? Etterhver kan du lære deg og fly, og fly over hverden, mens resten av idiotene trasker rundt.

Bortsett fra at alle og deres bestemor vil spille drage :no:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...