kag Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vegglampe. Et stort, godt, varmt pledd. Et ufattelig stilig sengesett. 2 stk vaser, krokker og askebeger (matchene sett) Gavekort 200NOK. En skikkelig komfyr. Tror det var alt. Tiltross for at gavekort planen min gikk rett i dass, så var alle gavene noe jeg likte og satte stor pris på. I motsetning til mye av det crappet jeg har pleid å få før om årene. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk en del "kom-deg-ut" gaver; - Servise i 12 deler - Bestikk i 12 deler - Duk m/kuvertbrikker - 12 phete ølglass - Biffsett (kniver og gafler) - En genser fra Jack&Jones - To skjorter - Dress - D-Link PCMIA-kort til laptopen - Nytt Abit NF7-S v.2.0 - 5000 kr - Fiskestang/ utstyr - 40 par sokker (helt sant!) - CK deo + parfyme - To brettspill + litt andre småting... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk en del "kom-deg-ut" gaver; Hehe, de ja.. Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 * Sinnsykt god mat * En fin ullgenser * OBH Kaffetrakter, vannkoker, kaffekvern, melkeskummer + toaster * 2 Stilige belter * Discokule m/motor! * 4stk Deo (armani x2 / davidoff x2) * 15000 inn på BSU * Flaxlodd - vant 500! * Sjokolade Allrightythen!! Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Mye flotte ting her ja :o) Fikk selv *kremt* en P4 3.0 ghz HT 512 RAM 360 gig HD og 19" flatskjerm, Logitech z-560 og fotoprinter Noen som har vært snille her ja (ps! det er pc gjennom jobben til kjerringa...hehe) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 fikk endel datagreier 120gb seagate 350watt mist psu som seff ikke passer til aquacomputergrillen (bak oppe på chieftec fulltover, men strips ordnet det) 'Noen runde kabler Klær Penger Nyeste pondusbok Digg DEt var stort sett det, strålende fornøyd. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg fikk ein ACT (PC) Intel Celeron 2,40GHz 256 MB DDR Ram 40GB HDD RADEON 9200 Series 64MB Microsoft Windows XP 5.1 PRO også fikk jeg: Ein vitsebok, Snop, 2 DVD'Er, PS-Spill, 52x32x52 Liteon, Klær, Undertøy *krmt* og litt småting Ganske fornøyd jeg da til og ver 13år Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Litt klær JBS boksershorts! Anbefaler til alle endel penger.. (mye for min del) CD såpe.. hansker (Peak, vanntette, vindtette) superundertøy pluss litt mer Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg fikk ein ACT (PC) Intel Celeron 2,40GHz 256 MB DDR Ram 40GB HDD RADEON 9200 Series 64MB Microsoft Windows XP 5.1 PRO Når kom det ut? det har nok gått meg hus forbi Sorry, jeg måtte bare Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 klipp og lim fra andre tråden heh: *én rack for cder og én for dvder *2 cd'er (Dandy Warhols og Outkast, nyeste fra begge) *2 stykk gensre *2 bukser (1 trenings og 1 dongeri) *Metallica Live Shit! *3x gavekort diverse steder (Blir nok noen dvd'er og cd'er av dette hehe) *1 stykk gavekort til kjøp av el-gitar *Michael Moore, "Dude, Where's My Country?" + litt mer stash Er ganske så fornøyd med både det som ble gitt og fått edit: og seff fikk andre medlemmer av familien ting som jeg og kan leke med Lenke til kommentar
adawen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 - En stk megatøff tshirt med noe rødt/hvitt trykk. - Et par røde fingervanter, uten fingre. - Et stk rødt og sort hårbånd. - Et stk rødt halsbånd som det står "PUNK" på. - Noe dill fra BodyShop. - Penger. - En sort genser. - En rosa(!) genser. - En turkis(!) topp med noe glitter i. - Ullsokker. - Et stk laaangt hvitt skjerf. - 2 par sorte sokker. - Stearinlys + holder. - Smarties. - og... målebånd(!) ...trokke jeg har glemt noe nå. [WHINE] men fikk jeg telefon som jeg så veldig hadde ønska meg av opphavet!? NEIDA! [/WHINE] Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Dvdspiller (KiSS DP-1000) êS sko (rodriguez) klær dvdfilmer morgenkåpe og digg fleeceteppe () osv.. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 *Hercules 17 LCD Prophetview 920PRO DVI *MSI CD brenne 52/32/52 *1500,- *Snowboardhansker *Belte *Deo *Kvin *snop *glass *bag *gummi and *gavekort *CD +litt til som jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg fikk ein ACT (PC) Intel Celeron 2,40GHz 256 MB DDR Ram 40GB HDD RADEON 9200 Series 64MB Microsoft Windows XP 5.1 PRO Når kom det ut? det har nok gått meg hus forbi Sorry, jeg måtte bare WinXp = NT 5.1. Ingenting å le av. Må jeg skrive liste over tinga jeg fikk på nytt, i denne tråden..? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Radiator, Pendrive, ullundertøy, bestikk, cd`er, DVD, isolasjon til peltier, penger på mobilen, koss hodetelefoner Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Siden det ikke er noen link tilbake til den andre tråden så legger jeg inn denne linken som fører dere til min post hvor jeg nevner noe av det jeg fikk/gav og litt whining som alltid må till. LINK Idag var jeg hos mammaen min hvor det da var pinnekjøtt. Ble 2000,- rikere + fikk hansker, lue + skjerf som jeg har ønsket meg hele høst/vinter 20 sek etter at jeg har gått ut husdøra. Prøverkjører et av de nye sokkeparene akkurat nå, og må inrømme at de er en del bedre enn de vanlige svarte 5-pac sokkene fra OBS som jeg har ødelagt minst 10-15 par av i høst. Greide heldigvis å stikke halvtidlig i dag, og sitter nå i noen kameraters leilighet med barebonen og "nr2" og hører på Ferry Corsten med et glass kald Cola på gulvet. Hadde ikke kneet verket så mye akkurat nå så hadde dette vært et av de bedre øyeblikkene i denne jula. Ha en god Yule alle sammen, og en god begynnelse på 2004. Endret 26. desember 2003 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 * gensere * cd * dvd * nisse!! * snowboard * 6 gavekort på tisammen 2400 men bare i klesbutikker....ingen datasjapper * parfyme * undertøy * monopol * lommebok * mere tøy * sist, men ikke minst......logitech mx 700!!!...som jeg åpnet flere dager før julaften og brukte i smug på nettene *takk til verdens snilleste brutter* klokka er mye Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Dårlig gjort at jeg glemte bestemuttern....fikk sengetøy av henne Og dårlig av meg å skrive "tisammen" istedenfor "tilsammen" Lenke til kommentar
capy Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 finner ikke tråden jeg skrev dette sist, så jeg skriver det viktigste: Kilt og cognac pipe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå