PlatinumFlyer Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Uff, det var leit... Min farfar har også Parkinson... Går på medisiner, man merker det ikke... Enda... Lei meg på halTans vegne, både for at han skal miste sin mormor, og ikke MINST: at høyre mister en velger.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Vel skal vi se: -lotR TTT extended edition -metallica master of pouppets -metallica ride the lighning -metalliva..and justice for all -Pondus: hat trick -28 tommer widescreen TV -DVD spiller på deling med søstera mi -deo -gavekort -Belte, trengte det ja... -600kr -HALO på PC... -CM 03/04 -Simpson boxer Jeg tror jeg fikk med allt der ja .... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 - dvd: princess mononokie dr. strangelove ikuro jul i borettslaget - 2250 kr - bok om norge sett med en australiers øyne jippi! ingen klær! (det får jeg av foreldre uansett) pengene kommer godt med, i og med at jeg skal til new zealand til høsten og trenger cash. godt fornøyd, særlig siden jeg som så mange andre har sluppet opp for ønsker. bortsett fra lommepenger for neste år, da. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 - dvd:dr. strangelove Den filmen er så sinnsykt bra. Har sett den minst 3 ganger. Peter Sellers Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Lei meg på HalTans vegne, både for at han skal miste sin mormor, *fjernet* Hmm jo takk, ser lysere ut nå dog. Hun gikk endelig med på å dra til lege, sta som et esel ja... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 I dag fant jeg ut at jeg får tjue kondomer med banansmak (ja, jeg pakket den opp... ) Kan hjelpe deg å bruke dem opp Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) jess, fikk strykejernet mitt. Skrukker på skjorte, genser og bukser er nå historie! Forresten, hvordan stryker man? (neida ) Ellers fikk jeg: 2stk gensre bokser+deodorant deodorant+300kr 150kr+150kr kaffe/te-set bærepose med mat varme-radiator kjøkken-håndkle 1000kr "Sprit-flaske" (sånn man pleier å ha i innerloma, i kontorskuffen osv.) noe annet rart ....ganske fornøyd egentlig Endret 25. desember 2003 av ridgea Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg fikk: diablo 2 battlefield deluxe edition 1000kr 1060kr i gavekort på platon diverse klær Microsoft Office 2003 Professional, som kom ut i november, og koster rundt 5000!!! ellers ingen ting nevneverdig. gleder meg til nyttår... *mumle noe om å bruke alle penga på raketter og happy spring* nyttår er gøy... *mumle noe om å ødelegge noen dusin postkasser* men er ikke bra for dyr... *mumle noe om å plage livet av nabobikkja* God Jul og et godt nytt år Lenke til kommentar
bkak Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Net minidisc (uten selve platene. Så den er ubruklig intil videre ), penger, liten blå lykt (som jeg synes er veldig stilig), sovepose (noen vil at jeg skal mer ut i naturen. Dog perfekt på lan), Dostojevskijs Forbrytelse og straff, noen andre bøker og penger. Helt greit resultat, jeg er kjempefornøyd. Overrasket over at familien min faktisk fant så mye jeg ville ha uten at jeg måtte publisere en ønskeliste God Jul alle. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 -ringenes herre ring. (i sølv)-masse klær -7000 n0k... Du må være skuffet? Ser ut som star wars fan Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 2 stk gensere 1 stk langermet skjorte 1 stk boxer 1 par vanter 1 stk "turpakke" fra Fiskars 1 stk bilde av min nevø i ramme 1 stk LED hodelykt 1 stk håndkle 1 stk call of duty 1 stk pose med godt + mer godt.. Datautstyr kjøper jeg selv, til meg selv Ny harddisk, mus, kabinett og casemod stuff. Er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) 3000kr En swiss watch som er verdt 2000-3000kr Dremel Guiness Rekord bok 2004 En melkesjokoladeplate En firkløverplate Sjakkspill Func 1030 sort sokker Boxer som det står "follow me" på rompa (fikk det av søskenbarnet mitt) Sengelaken Såpe Et bilde av lillebroren min der det står ett dikt om vennskap (han andre gadd ikke å lage gave) Det var vel det meste Har ivertfall hatt en kempe kveld og er fornøyd Endret 25. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Dimmu Borgir: Death Cult Armageddon ganske kule gaver egentlig HELL YEAH! da sier jeg bare at "vredens beger renner over i forhurtelse!" fra sangen Allehelgens død i helveds rike! skikkelig bra album!`\m/ \m/ Lenke til kommentar
scenest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 *Guiness Rekord bok 2004 *4400,-kr *Tur til London *Digitalkamera (Nikon coolpix 2100) *En genser *Deo *Et bilde *2-3 gavekort ++ noe mere jeg ikke husker Er ganske fornøyd ja Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Argh, jeg synes det er så kjedelig å få penger til jul. fikk ikke så mye, glad for det! fikk boxer, sokker, bok, gudfarenfilmene på dvd (5dvd'er), nissene på loven og slå på ring dvd (wee), ipod, slåbrokk ++ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk: Tony Hawks Underground (PS2) Foo Fighters DVD: Everywhere But Home! Penger CD Gavekort (2stk) Atter penger Genser Deo'er og stash Snowboard votter! Fornøyd jeg! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) -(DVD) Rage Against The Machine - Live at The Grand Olympic Auditorium -(CD) System of a Down - Toxicity -(Lydbok) Alkymisten...(den bra?) -Et modda kabinett! (Takk MagE) -(DVD)LOTR: The Fellowship of the Ring -(DVD)Bend it like beckham -Klær (Bokser, Genser, Snowboardsokker, Votter, Jakke) -Viskelær, Linjal, Gullpenn, Blypenn -Vitsebok -Matrix Plakat -Plakat (som eg egentlig ikke likte... ho som gidde den til meg ble sur pga. eg ikke hengte den opp på rommet mitt... ) Kjempe fornøyd eg! Endret 25. desember 2003 av TLZ Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 - Hagle -Alien Quadrilogy 9 dvd -Alien Tegneserier -Medal Of honor: rising sun (xbox) -Ullvang sokker -Penger og godterier Det var vell ca alt Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 fikk dette jeg: 2,3executer modchip til xbox knallbra creative 2.1 annleg stjernekikkert av bestemor rå plakat knallgod skrumaskin 700kr 1 par sokker 1 par hansker og 1 bokse 1pakke skrujern a.i dvd (er denne god??) patriotenes spill dvd (er denne god??) stormkjøkken hodeløkt tror det var alt (sikkert litt små ting til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå