Neophus Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 - 1500 NOK - En jakke - Enda en jakke - En levis t-skjorte - Bladhylle - Kalender - Denim-skjorte - Barbermaskin - Ps2-spill Guess thats about it. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) - 600 + 100 kroner. - Star Wars: Knights of the Old Republic - En fin joggedress. - En liten, søt, men ubrukelig lommelykt. - En fin bukse. - En fin genser. - Istid DVD. - En fin t-skjorte. - En fin t-skjorte med nicket mitt (Snaizer) stemplet bak med stilig skrift, og en stor 'S' foran. - Enemy at the Gates DVD. - En god, varm og rimelig fin skibukse. - Dumme hvite menn av Micheal Moore. - Tørrfisk (!). Jeg skal faktisk spise det. - Liten norsk-fransk/fransk-norsk ordbok. - Fin sjokolade fra et eller annet eksotisk land. - Kjærlighet (på pinne). - Stilig lue. Det var alt! Fin jul dette her. Var kjempefornøyd med det jeg fikk. Edit: En stein i foten som gir meg god grunn til å la KotOR stjele jula. Endret 24. desember 2003 av sanoj_20 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg fikk, blant annet, boka "Harry Potter and the Philosopher's Stone", av min moder selvsagt. Artig når man nærmer seg de tredve. Seriøst, nå må jeg begynne å tenke på å lage meg en avlegger for å avlede ilden. Enkelte mødre trenger tydeligvis en duttebass å dulle med. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kjeledress (YEAH!) 2 Bukser 2 gensere 2 par ullsokker 1000kr 2 Håndklær Gymbag Og no småstæsh Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) 1. stykk bortsekjemt drittunge av en lillesøster. 1. stykk sovende mormor i 80-åra med bronkitt og nekter å gå til lege (ja, jeg frykter det verste) 1. stykk gammel tante med alzheimers og ett eller annet riste-syndrom som jeg ikke husker navnet på i farta 1. stykk bror som terger sur, bortskjemt drittunge av en lillesøster 1. stykk far som ikke feirer jul hjemme lenger pga. skillsmisse for noen år siden 1. stykk mor som sliter seg ut og bare får whining tilbake fra det 9 år gammle krapylet 1. stykk iPod (jee, nå kommer plusstingene) 1. stykk derwent scetch-set (flotte saker, dette har jeg venta lenge på ) 2. stykk bøker som jeg ikke har hørt om sikkert fine 1. stykk LYDBOK (HEALL YEAH! :thumbsup:) 1. stykk sinnsykt bra akvarell (jeg ELSKER sånnt) 1. stykk scetchbok i luksusutgave, elns Jula er fantastisk dere... lenge leve materialismen og skakkjørte familier. Til neste år skal jeg faenmeg ønske meg hybel. Endret 24. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) -Futurama sesong 4 -Stoooooooor koffert/bag (skal ute å reise neste år, så det var vel på sin plass) -2000NOK -/+ -Lou Reed - en eller annen CD - bytter nok denne ja.. -2 kinokort -Axe dusjsjampo -2 stk boxere -Gavekort på Free Record shop -Bridgeblanding -Pondus: Hat trick -David Bowie - en eller annen CD David Bowie -En skjorte - nokså faggy, må nok bytte denne, ja.. Pluss en hel del ting som jeg har glemt Endret 24. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 -Lou Reed - en eller annen CD - bytter nok denne ja.. Er du gærn? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Iron Maiden Fan Club hoodie og t-skjorte Honcho hoodie 4 Iron Maiden cd'er (da har jeg alle studio albumene!!) Iron Maiden - Rock In Rio DVD Monsters Of Metal DVD + en hel haug småstæsj! Blei mye Iron Maiden i år gitt! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Wee! Fikk ting som var midt i blinken, og nå kan jeg endelig fyre opp med HIM på t-banen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Wee! Fikk ting som var midt i blinken, og nå kan jeg endelig fyre opp med HIM på t-banen Der var du ja Hvordan har zie julefeiring gått? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 I år må eg si at eg var fornøyd selvom det ikke var store greier eg fikk. Fikk følgende: En genser/jakke ting som er litt liten men skal bytte den. Ett par med digge hansker som eg trenger. Skjerf, lue greier som eg ikke trenger. En Håndkle (?!?) Fikk RC bil (Petter solberg's subaru) av beste kompisen min. Fikk 4stk DVD filmer: X-men1 + X-men2 - Hulk - Matrix (eneren) Fikk 1stk nevø/niese. Min søster fortalte oss at hun hadde en gave men som hun ikke kunne "gi" til oss før om 8mnd. Min mor begynte straks å hyle og grine. Ganske kult. Men det som er enda mer vilt er at min andre søster som feirer jul med foreldrene til mannen sin også er gravid (tror eg). Imorgen kommer min andre søster og da får eg gaver av de. Btw må bestille gaven fra min mor da. Logitech Z-2200 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 GRATULERER Mario Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 1900 kr + mer av mora mi som jeg ikke har fått enda genser trådløs mus+tast (hadde fra før da) lue belte lite golvteppe annet teppe + litt annet Fikk endel penger, og det var jo det jeg trengte. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 i tillegg ti l gitaren som jeg posta om på side 3 elns: Pondus: Hat Trick m/autograf En eller annen bok om JRR Tolkien Noe badegreier (såper o.l) Metallica: Live Shit Binge & Purge boxset Metallica: Black Album, Load og St.Anger Dimmu Borgir: Death Cult Armageddon en Cd av ett svensk metalband som heter Stormvind. Bytter nok den X-Men 2 DVD ganske kule gaver egentlig Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Alright! Må si jeg er relativt fornøyd med fangsten i år: - CD-brenner - Hårvoks & dusjesåpe - Tennisracket av sjokolade - Donald-sokker! - Kinobillett-gavekort - Boxer - Genser - H2O bag Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det "viktigste": Ringenes Herre innbundet til erstatning for den gamle 3 binds pocket utgaven Hobbitten Snorres Kongesagaer (gleder meg faktisk til å lese denne) BOB Metal Box Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 -ringenes herre ring. (i sølv) -masse klær -7000 n0k... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 . 256 SD kort - Polo RL. genser -Twintipski - ROSA skjorte (ja, jeg kommer til å bruke den!) diverse bøker - en del penger - noen aksjeposter - boxershorts Apropos "riste-syndormet" til HalTan: Parkinson Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 - Jul i Borettslaget - NHL 2004 - CM 03/04 - 2 stk. gensere - termoskrus - diverse sjoko og marsipan - DYR dyne! - "Cooking with chocolate" - deo og hårvoks - el. dart + litt annet jeg ikke husker i farten Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) . 256 SD kort- Polo RL. genser -Twintipski - ROSA skjorte (ja, jeg kommer til å bruke den!) diverse bøker - en del penger - noen aksjeposter - boxershorts Apropos "riste-syndormet" til HalTan: Parkinson Seff var det parkinson stemmer det. Hmms, mormor var ikke god i dag nei ser ut til at Høyre mister en velger snart... Endret 24. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå