zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg vet at jeg får boxehansker, så jeg kan banke pappa Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Omg. hvor dyre gaver dere får da. Er bare 19 og foreldra mine syntes julegaver er noe tull. Burdsagsgave får jeg enda, men da bare av foreldra mine (fikk bare en gave til bursdagen min jeg!) Uansett. Vil jeg tippe jeg får null til jul. Kødder du?! for/gir du ikke gaver?! Det er jo det jula handler om! Hvis det er sånn for dyrt og sånn så gir man jo gaver til andre også så det går i null (kansje litt over da ) La meg tenke.. NEI! Jula handler om venner, familie og tradisjoner. Ikke gaver og andre materialistiske goder. JEeeEz! EDIT: og selvfølgelig det religiøse aspekter, for de som liker det... Endret 24. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Lenge siden julen handlet om venner og familie og slikt crap. Gaver for alle pengene sier nå eg. Er ikke i det fine julestemningen nå altså. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Julen handler om akkurat det du vil den skal handle om, verken mer eller mindre! For meg: Ikke noe spesielt. En helt grei og koselig dag med familien, god mat og noen pakker. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Omg. hvor dyre gaver dere får da. Er bare 19 og foreldra mine syntes julegaver er noe tull. Burdsagsgave får jeg enda, men da bare av foreldra mine (fikk bare en gave til bursdagen min jeg!) Uansett. Vil jeg tippe jeg får null til jul. Kødder du?! for/gir du ikke gaver?! Det er jo det jula handler om! Hvis det er sånn for dyrt og sånn så gir man jo gaver til andre også så det går i null (kansje litt over da ) La meg tenke.. NEI! Jula handler om venner, familie og tradisjoner. Ikke gaver og andre materialistiske goder. JEeeEz! EDIT: og selvfølgelig det religiøse aspekter, for de som liker det... Om jeg ikke er helt på vildspor her nå, så er det en kristen-tradisjon, og ikke alle er like villig til å følge den tradisjonen. Personlig er jeg ikke kristen og feirer jula like godt som naboen(som er uber kristene ) Jeg får Mp3-spiller (MSI DRITEN) Fått skjermen alt(19" juletilbudet) Kommer til å få ny mobil er ikke sikker. og masse dumme smågaver.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jula er opprinnelig en ikke-kristen tradisjon, fra tider FØR Kristus. Romerene feiret vel også jul? (rett meg om jeg tar feil..) Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jula er opprinnelig en ikke-kristen tradisjon, fra tider FØR Kristus. Romerene feiret vel også jul? (rett meg om jeg tar feil..) feirer vi ikke jesu fødsel? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 WUHU!! Fikk lov å åpne en pakke før tida!! GJETT HVA JEG FIKK!!! PIZZAKUTTER!!!!!! =)))))))))))))) Mistet den gamle for noen mnd siden og har ikke gidda å kjøpe ny! GENIALT!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jula er opprinnelig en ikke-kristen tradisjon, fra tider FØR Kristus. Romerene feiret vel også jul? (rett meg om jeg tar feil..) feirer vi ikke jesu fødsel? Ikke i utgangspunktet. Men det har BLITT en kristen tradisjon. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jula er opprinnelig en ikke-kristen tradisjon, fra tider FØR Kristus. Romerene feiret vel også jul? (rett meg om jeg tar feil..) Jepp. Vi feirer at sola snur og at vi går varmere tider i møte. Elns. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hmm, ja for en gave du fikk der ja.. heldiggrisen. nå slapp du å gå ned på nille\10`ern å kjøpe deg ny Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jula er opprinnelig en ikke-kristen tradisjon, fra tider FØR Kristus. Romerene feiret vel også jul? (rett meg om jeg tar feil..) Jepp. Vi feirer at sola snur og at vi går varmere tider i møte. Elns. har dere noe som backer opp det dere sier der? det har jeg faktisk aldri hørt før. Og nå begyner jeg å lure fælt her Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det er mulig at det er noe som er feiret på samme tid som jula nå. Men jula er kristus` fødsel.. (ifølge alt jeg vet) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nei, det er sånn gammal norrøn tradisjon (for oss Vikinger hvertfall, vet ikke hvordan det var i resten av verden). Er sant at det het noe annet enn Jul da, men var ikke slik at de gav hverandre gaver, var mer en stor fest med masse god mat og greier. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jula er opprinnelig en ikke-kristen tradisjon, fra tider FØR Kristus. Romerene feiret vel også jul? (rett meg om jeg tar feil..) feirer vi ikke jesu fødsel? Ikke i utgangspunktet. Men det har BLITT en kristen tradisjon. Det interresante er at jula blir mindre og mindre kristen for hvert år.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Jula er opprinnelig en ikke-kristen tradisjon, fra tider FØR Kristus. Romerene feiret vel også jul? (rett meg om jeg tar feil..) feirer vi ikke jesu fødsel? Ikke i utgangspunktet. Men det har BLITT en kristen tradisjon. Det interresante er at jula blir mindre og mindre kristen for hvert år.... Jepp.. Bestemor har begynt å tilbe sa7an i jula ho. Nei.. Men er sant det du seier.. Edit: ****** i ****** til ****** sensur! Endret 24. desember 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) vel, det er jo vår feil. Den yngere generasjon som har skylda der. Vi blir "mindre" kristene (det ville iallefall jeg tippa på) Edit: ****** i ****** til ****** sensur! Søtt Endret 24. desember 2003 av JuZt3r Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Skal vi se *summere opp* Jeg fikk : * Stort badehåndkle (nyttig nyttig) * "Markus og Sigmund" (jaa som om jeg leser bøker) * Filmen PI på vhs (laster heller ned fra dc og ser den på pc'en ) * En pose nidar favoritter (nam) * 2 boxe-hansker (fattern er død , men han fikk også ett par) * En silkeboxer * En elektrisk tannbørste * En lue * Penger (1600) Jeg er fornøyd i og med at jeg også fikk masse god mat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Fikk ingenting morro... Diverse sjokolade, sokker/boxere, deodorant/sjampo-sett, metallica-S&M, en genser, ullundertøy og sesongkort i skibakken. Men det var god mat dah! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er ganske Happy idag jeg Fikk: 17 Tommer Dell LCD skjerm DVD stativ til alle DVD filmene mine (foreløbig 4 stykker) LoTR:TTT Extended LoTR TTT Boka på engelsk Elektronisk gitar stemmer KVM Switch med kabler Genser 2 Ola bukser Masse deo'er og greier... Penger, fikk ca. 1800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå