Flames Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Yes.. har de to første bøkene jeg og. Pondus er konge Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Pondus er min helt Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Pondus er digg, men jeg har fått trommesett til 17 tusen(betalte 14 tusen selv) *skryte skryte* Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 I dag fant jeg ut at jeg får tjue kondomer med banansmak (ja, jeg pakket den opp... ) haha Tør jeg spørre hvem du fikk dem av? En kompis. Nei, fikk dem ikke av bestemor hvis det var det du håpet på... Eller bestefar. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 vel, jeg for min del VET at jeg får noen gamle spill, penger i større mengder og en modulartang(en tang som lager nettverkskabler. utover det er alt ukjent. hittil... Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 er ikke sikker paa alt jeg fikk, men fikk i det minste tre gavekort og en cd og noen klar. ellers er jeg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 mx500 Stålampe Sokker Penger Anthony Beevor, Berlin :the the downfall Lotr, Fellowship of the ring ext. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Rød Squier Stratocaster, og Rocktron C50 forsterker *klappe på fine gitaren* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Å åpne gaver før selve julaften etter middagen OG oppvasken er teit. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Rød Squier Stratocaster, og Rocktron C50 forsterker *klappe på fine gitaren* rock on! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Omg. hvor dyre gaver dere får da. Er bare 19 og foreldra mine syntes julegaver er noe tull. Burdsagsgave får jeg enda, men da bare av foreldra mine (fikk bare en gave til bursdagen min jeg!) Uansett. Vil jeg tippe jeg får null til jul. Jehovas Vitne? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 fikk en "inflateble wife" og en sånn til å ha i bakruta i bilen. Det er det jeg har åpna nå iaffal Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Å åpne gaver før selve julaften etter middagen OG oppvasken er teit. oppvasken står igjen til nissen Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg fikk sponset russeklær og et mindre uhell med bilen i høst. (foreløpig, more to come) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg fikk også Dumme Hvite Menn (altså på norsk). Noen som har lest den? Dumt å lese den på norsk istedet for engelsk? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Omg. hvor dyre gaver dere får da. Er bare 19 og foreldra mine syntes julegaver er noe tull. Burdsagsgave får jeg enda, men da bare av foreldra mine (fikk bare en gave til bursdagen min jeg!) Uansett. Vil jeg tippe jeg får null til jul. Kødder du?! for/gir du ikke gaver?! Det er jo det jula handler om! Hvis det er sånn for dyrt og sånn så gir man jo gaver til andre også så det går i null (kansje litt over da ) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vel eg skal få (håper eg) Logitech Z-2200 Høyttalere 2.1 THX av mine foreldre. Jeg , satt og leste en test av settet da min far kom og spurte om jeg ønsket meg et sånt , og gjett hva som ligger i en trailer på vei nordover + jeg har åpnet en pakke med nye snowboard sko. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fikk gave av en kompis der har spanderte middag og fylla på meg idag. Gikk vel 1000kr på meg idag. Det hadde blitt billigere for han å kjøpe noe til meg. Men du verden så mye hyggeligere det er å bli satt pris på på den måten... des,OUT! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er ganske sikker på at jeg får Taxi Driver [Classic Collection Box] Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Rød Squier Stratocaster, og Rocktron C50 forsterker *klappe på fine gitaren* du kan godt være optimist og tro du eier en stratocaster du!! men squier er ett undermerke av fender og du eier ingen stratocaster, men en strat affinity modell.... Så da kan du slutte å si du har stratocaster, men si du har en strat.... Solgte selv en slik en med en peavey forsterker for 2 uker sia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå