Kebab GUD Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Undertøy du får modelere de for oss da ja jeg vet .. noen slå meg? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) spankspank EDIT: Altså, ingen skal hindre noen i å legge ut bilder av seg selv i undertøy, CFD får jo lov....... Endret 20. desember 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Undertøy du får modelere de for oss da ja jeg vet .. noen slå meg? Nei støtte deg. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har allerede fått pcting, jeg tror jeg får ett større sett med watercolor pencils eller en joystick på selve julaften. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg får hus og bil:D:D Bjørn Tore? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg får KOTOR og kanskje MP3 spiller. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg sa jeg ønskte meg en STOOOOOR dyne! og tilhørende sengesett! håper og att en utestående regning på 2800,- fra kjøreskolen som jeg hengte på tavla på kjøkkenet forsvinner av seg selv til jul! men jeg tviler på det... Er det bare jeg som er spent på et svar fra godeste JoachimR? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Jeg hakke peiling på hva jeg får.. Mulig jeg får en ny PC av muttern og fattern , men jeg vet ikke Endret 20. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 tegnestifter?!? lol ikke kravsstor du da Grunnen til at jeg ønsket meg tegnestifter var fordi hver gang jeg skal henge opp bilder av venner/plakater, så har vi ikke. Ellers er jeg ganske kravstor. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Vel, hos foreldrene mine har jeg allerede fått et Lian Li Pc7b.. Og om et par dager får jeg sofa, tv/stereo-bord og stuebord. Hos bestefaren min får jeg penger! Aner ikke hva annet jeg får Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Omg. hvor dyre gaver dere får da. Er bare 19 og foreldra mine syntes julegaver er noe tull. Burdsagsgave får jeg enda, men da bare av foreldra mine (fikk bare en gave til bursdagen min jeg!) Uansett. Vil jeg tippe jeg får null til jul. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har fått ett fleece teppe og en sort genser .. av fedrelandsvennen. Også fikk jeg no penger. Har ikke peiling på hva jeg får, nesten ingen har spurt meg om hva jeg ønsker meg, så satser på at det ligger mange konvolutter under treet Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg veit jeg får en ny vekkerklokke... I min familie så er så og si den eneste som i dethele tatt kan noe mer med data enn og bare slå på PCen og åpne IE så og ønske seg datagreier her er litt waste... Dem synst btw at alt med data er dyrt så uannsett... hadde dog ikke takka nei til ett nytt skjermkort og enda en skjerm så jeg kunne kjørt dual her... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 EDIT: Altså, ingen skal hindre noen i å legge ut bilder av seg selv i undertøy, CFD får jo lov....... CDF er CDF..Ingen kan overgå han Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 I dag fant jeg ut at jeg får tjue kondomer med banansmak (ja, jeg pakket den opp... ) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg får KOTOR Samme her. Mine matematiske utregninger og hårfine vektberegninger viste i hvert fall at pakken innpakket i nissepapir som var på nøyaktig størrelse med et DVD-cover, måtte være Star Wars: Knights of the Old Republic. Jobben tok tid, men jeg får dårlig samvittighet når jeg pakker opp ting som jeg ikke burde. Vet at jeg får en del bøker også i år, ettersom jeg hadde så mange på ønskelista. Sjekket at det lå tre myke pakker av særdeles variert størrelse nede i skapet også. Sikkert Ole-Brum-genser, Pocahontas-sokker og russer-lue. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 I dag fant jeg ut at jeg får tjue kondomer med banansmak (ja, jeg pakket den opp... ) haha Tør jeg spørre hvem du fikk dem av? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 I dag fant jeg ut at jeg får tjue kondomer med banansmak (ja, jeg pakket den opp... ) haha Tør jeg spørre hvem du fikk dem av? En kompis. Nei, fikk dem ikke av bestemor hvis det var det du håpet på... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ah, fant nettop ut hva jeg får hos tanten min! Får den siste Pondus boka! Hat-trick Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Den tror jeg også kommer fra min tante/onkel/fettere, har fått de to andre derfra, så neste kommer i år håper jeg :D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå