Sandiz Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er snart jul og mange store og små nerder går rundt å venter på pakkene sine I denne anledning syntes jeg at det passer med en tråd der du kan si hva du har pakket opp (mwhahahah) og hva du vet\tror du får (pass på så du ikke blir skuffet nå) og når den 24 faktisk kommer kan du jo skrive hva du hadde håpet på og hva du faktisk fikk for å lette på skuffelsen Jeg vet at jeg får et par med sennheiser hd580 (omg sinsyk lyd btw) som jeg har åpnet opp fordi jeg ikke hadde noe headphones og truet med å spille høy mussik på 5.1 anlegget mitt ^^ så under det store juletreet tror jeg at det kommer til å ligge: logitec tastatur og en headphone forsterker noen andre her? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Fikk gave av en kompis der har spanderte middag og fylla på meg idag. Gikk vel 1000kr på meg idag. Det hadde blitt billigere for han å kjøpe noe til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Får en Shuttle av dama. Takk og pris for overbetalte jobber! Så håper jeg da såklart at resten av hardware'n ligger under treet og venter. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg vet hva jeg IKKE får. Har ønska meg ny cell av fam'en i flere måneder nå. Rett og slett fordi den jeg har ikke funker å ringe med. Men neida. Det får jeg ikke.. Men da kan de phaenmeg slutte å whine om at de ikke får tak i meg også, syns jeg.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Av familien og venner av familien vet jeg hva jeg får. Min mor spurte meg for tre uker siden hva hun skulle si når de spurte henne hva jeg ønsket meg, og da sa jeg gavekort å Retro. Det er en Armani bukse der til 2800NOK jeg har lyst på, og siden jeg ikke bryr meg om å få mange gaver, så gjør det seg med en dyr en (og som jeg faktisk ønsker meg) Men jeg har allerede fått en av julegavene mine. En komfyr. Hvilket gjorde seg skikkelig siden jeg tidligere bare hadde en arvet hybelkomfyr. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Vel eg skal få (håper eg) Logitech Z-2200 Høyttalere 2.1 THX av mine foreldre. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg vet at jeg får et strykejern... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg fikk en bag fra Manpower Ellers så vet jeg om litt smått men ikke så mye... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg vet at jeg får: Harry Potter sengesett Undertøy Bøker Tegnestifter (det sto øverst på ønskelisten min) Ellers får jeg vel noe dyrt også..Vet bare ikke hva, for har ikke ønsket meg dyre ting i hensyn til økonomien vår for tiden.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Et nytt HK som jeg allerede har pakka opp og satt i maskinen. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg får hus og bil:D:D Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hmm, jeg får noe klær vet jeg, og et nf7-s 2.0... Som jeg forsåvidt har ved siden av meg nå... Bestilte det selv og henta det osv... Jula er ikke det samme som før Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg får iallefall en ny hd som jeg har satt i maskinen ellers vet jeg at jeg får noe dyyrt av min mor, hun har visst tømt kontoen til firmaet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Jeg vet at jeg får: Harry Potter sengesett Undertøy Bøker Tegnestifter (det sto øverst på ønskelisten min) Ellers får jeg vel noe dyrt også..Vet bare ikke hva, for har ikke ønsket meg dyre ting i hensyn til økonomien vår for tiden.. tegnestifter?!? lol ikke kravsstor du da HP sengesett? heh, søtt da Endret 20. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 I år har jeg ikke fåt snoket til meg hva jeg skal få, utennom at jeg skulle få noen klær til jul som jeg og mor kjøpte på Jupiter. (Jupiter som i butikken og klesmerke Jupiter, ikke planeten) Ellers håper jeg på å få en mobil til Jul og kanskje en LCD skjerm av farfar...men det trur jeg ikke at jeg får Jeg vet at jeg får penger av pappa også.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 I år har jeg ikke fåt snoket til meg hva jeg skal få, utennom at jeg skulle få noen klær til jul som jeg og mor kjøpte på Jupiter. (Jupiter som i butikken og klesmerke Jupiter, ikke planeten) aaaah, begynte jeg nesten å lure. Jammen godt du presiserte det Lenke til kommentar
morfin Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg vet hva jeg får. Mamma er så slakk at jeg måtte kjøpe gave til meg selv, t610. Av den elektrotekniske bestemora mi får jeg et fluke 179 multimeter Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ny PSU, xp2800+, 9600xt, usb pen drive, mus, tastatur Lenke til kommentar
Blod Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg fikk en flytur med det fantastiske flyselskapet flo trans med deres fantastiske hercules fra Bardufoss til Oslo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå