N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Hvorfor sover du naken når du kan sove fullt påkledd? Jeg skal på kino på onsdag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar Hvorfor bruker du kino som ski på en onsdag? Jeg har en hode, skulder knæ og tå, knær og tå... Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Hvorfor har du kroppsdeler? Jeg har spist Snickers i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar Forfatter Del Skrevet 26. februar Hvorfor bærer du med deg en spist Snickers i dag? Jeg misliker urinaler. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Hvorfor misliker du veggpissere? Jeg har lyst på hvitløksnadder, men har selvpålagt forbud om å spise det hver helg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai Forfatter Del Skrevet 21. mai Hvorfor gi nekte hvitløksnadder og dra til mageby i helga? Det er rar vær her jeg bor nå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai Hvorfor bor du akkurat der det er rart vær nå? Jeg slo lilletåa mi i går og har fått blåmerker 😠 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Hvorfor slo lilletåa deg? Rare elefanter er rare giraffer, er som og se skrullete hybrider. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Hvorfor har du skapt en hybrid av elefant og sjiraff? Jeg slo plenen i går. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai Forfatter Del Skrevet 27. mai (endret) Hva har plenen gjort deg for noe for og fortjene knyttneven? 🤣😂😅 En hel mandel i hver gryterett pakke mente Matds var en god idé. Endret 27. mai av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. juni Del Skrevet 30. juni Hvem i all verden har mandel i gryterett?? Eventyrbrus skummer så inn i hampen! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 08:25 Forfatter Del Skrevet søndag kl 08:25 (endret) Hvorfor er den herlige eventyrbrusen så inni hampen så glad i skum? Nå blir det en spasertur på meg. Endret søndag kl 08:26 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå