Jdronnen Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har en BIN og en CUE fil. Jeg skal brenne ut den, slik at jeg kan se den på DVD-spilleren min ! -Hvordan gjør jeg dette ? -Hvilket program brenner BIN filer ? Jeg prøvde en gang ¨laste opp filen til "NERO", så kom der en masse kataloger og filer osv.(hvilken modus skal jeg eventuellt brenne den på ? brennte med mode 1! ) Så klikket jeg på brenn, men den funket ikke !! Trenger hjelp.... Lenke til kommentar
JSS Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hvis du brenner i mode 2 skal det funke. _________________ Hvis alle gode ting er tre, hva er da dobbelt så bra...... http://home.no/ultranet [ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-03-04 16:24 ] Lenke til kommentar
house Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 fireburner funker fett på dette... tipper på at det er lord of the rings, the fellowship of the ring svcd du skal se ? www.fireburner.com Housey Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 hehe :smile: :smile: Nei, faktisk ikke ! Men da prøver jeg i mode 2 da :smile:, så håper jeg det funker ! Takker for hjelpa.... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 i nero: file -> burn image -> velg .cue filen enkelt og greit, hvis du får en feilmelding som sier at den ikke finner filen, så sjekk pathen i .cue filen, og se om den stemmer. hvis nero'en din ikke vil brenne .cue filen, last ned nyeste versjon, tror 5.5.7.8 er den nyeste, kom 1.mars eller no. veggiss Lenke til kommentar
dopus Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 nero i siste versjon funker fett, det samme gjør cdrwin og fireburner...du kan også bruke daemon tool(lager virtuell cdromer av bin/cue filer) og mounte image og bruke cdcopy funksjonen til brenne softwaren din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå