Freakai Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 (endret) God dag. Chilimobil, apn-settings. Noen som kan fortelle hva de har? Mobilen er brukt med annet abonnement problemfritt og andre i området har chili og andre teliaabonnement uten problem. Jeg har 4 av 5 prikker og 4g iflg tlf, men det virker å være begrenset til en viss nedlastingshastighet. Endret 27. januar 2019 av Freakai Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 God dag. Chilimobil, apn-settings. Noen som kan fortelle hva de har? Mobilen er brukt med annet abonnement problemfritt og andre i området har chili og andre teliaabonnement uten problem. Jeg har 4 av 5 prikker og 4g iflg tlf, men det virker å være begrenset til en viss nedlastingshastighet. Hvilken hastighet måler du mot hvilke tjenester? Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Har Chilimobil jeg også og opplevd ustabilitet denne helga her. Jeg tror det er fordi de hadde i går vedlikehold på Min side og sikkert noen andre tjenester. Tror de blir stabilt som vanlig i morgen. Dette skrev de på Facebook siden: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå