Gå til innhold

Wastelands 2 - Fantastisk spill for alle Fallout fans

Anbefalte innlegg

Vet at Wastelands serien har vært ute i flere år men slo først til på Steamsalget i desember og kjøpte da Wastelands 2 - Directors Cut. Nå i helgen var første mulighet til å stifte næmere bekjentskap med dette. 

Vil bare si at dette virkelig er et bra spill som tar opp atmosfæren fra de første isometrisk perspektivspillene fallout 1 og fallout 2. Drivende historie med masse små oppgaver som må løses. Ganske likt konsept med skills som i fallout serien. Masse modifikasjoner og slikt på våpensiden. Ganske omfattende brett også på enkelte av basene. I tillegg har de også en avart av V.A.T.S systemet som fungerer greit. 

Alle dere som klager på Fallout 76 burde virkelig spille dette. Selv har jeg ikke angang turt og ta i det spillet med ildtang og koser meg heller glugg i hjelp med dette spillet. Wastelands 2 har helt sikkert sine kritikere og "feil" med feelingen og atmosfæren i spillet synes nå jeg er veldig bra og fortjener heder og ære i disse tider da alle spill skal være en eller annen avart av Battle Royale.

Om dere er sugent på et bra historiedrevet post apokalyptisk spill i Fallout stil så gå for dette!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...