Gå til innhold

[Løst] Tom Clancys The Division 2 PC Beta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

bedre sent enn aldri. Dere som spilte beta, hva synes dere?  Etter et nylig slippet loot spill ble en skuffelse for min del så håper jeg nå division 2 kanskje kan roe ned loot suget mitt :p 

Spilte Division 1 en del, frem til første exp pack ca.Hadde vel noe av den bedre looten som var tilgjengelig til da, men der stopper også erfaringen. 

Virker som Division 2 fokuserer mer på endgame, eller Ubisoft vil hvertfall vi skal tro det etter det har vært manglende i destiny og anthem. Er det noen store nyvinninger som gjør at Division 2 blir bedre og varer lenger? 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes åpen beta på PC var veldig god!

Imponert over mengden forskjellige våpen spesielt. Virker som det meste er på plass i form av stats. mod slots, perks, feats you name it.

På sett og vis var vel mesteparten av dette i Division 1, så skulle bare mangle. Men når man kommer rett fra anthem føltes mye her veldig gjennomført og bra ut.

Jeg synes det jeg spilte av PVE var veldig gøy og jeg surra rundt og utforsket byen i 3-4 timer i beta. masse gjemte kister og loot rundt om. Helt surrete og farme i beta, men jeg ble litt revet med :p

På det negative så trengte jeg ikke mer enn 2-3 timer i darkzone for å kjede meg. Synes det var litt for lite fiender og kjedelig at de ikke har plassert ut mer random loot slik som det er på det vanlige kartet.

Det å gå rogue i dark zone er også litt så som så, ikke helt lett å skjønne når man er eller når party gjør deg rogue. Holde inne T var liksom ikke helt optimalt. Burde nesten vært at alle kan skyte alle til en hver tid. åpen pvp.

irriterer meg generelt at du hele tiden må holde inne F for å gjøre ting. det er sånn konsoll surr som man ikke trenger på pc.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvor lenge kan man spille open beta? Hvor mye 1 time?

For har bare så vidt testet spillet, men usikker om det har noe begrensinger, sånn sett, som resident evil 2?

Siden jeg vet man ikke kan oppgradere alt, men det spiller liten rolle.

Er det noe kjente feil?

Siden merker km telleren kan være ustabil 0,2 km etc men liten feil vil jeg si.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...