Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer til United. Hadde vært virkelig kjekt å se Solskjær løfte FA-cup troféet, nå som Arsenal ikke har muligheten lenger.

Det er selvsagt riktig at United tar denne kampen. Men jeg synes United så svært trøtte ut etter reduseringen og jeg hadde personlig mer tro på 2-2 enn 1-3, kampbildet tatt i betraktning. Mulig jeg ikke merker Arsenalbrillene nå, men milevis kvalitetsforskjell er jeg faktisk litt uenig i.

Lenke til kommentar

100% fortjent. United er virkelig fantastiske om dagen. Milevis av kvalitet mellom lagene

Du håner Arsenal så fort de er dårlige, men du hyller United når de har vunnet åtte kamper på rad mot lag som er ustabile. Kult at du er Arsenal supporter da. 

Endret av DårligNavn
Lenke til kommentar

Lag som imponerer fortjener honnør. Ser ingen grunn til å ikke kunne hylle et lag selv om man følger et annet

Greit. United har vunnet 8 kamper på rad mot lag som ikke er stabile. Da blir det vel spennende å se United mot topplagene som faktisk har litt flyt. Er ikke overbevist før de har slått de lagene. 

Lenke til kommentar

Hehe, dere har ikke akkurat møtt den største motstanden enda. Er vel lov å reagere på medgangsupportere? ;)

Det er sant. Er ikke akkurat kvalitet en møter i lag som Arsenal og Tottenham, og de er strengt tatt ikke noen målestokk for United.

Når det er sagt så møter en nye lag hver uke, så får en se hvor lenge oppgulp som at en bare har møtte dårlige lag fortsetter. 

På tide å få føttene på bakken og innse hvilken prestasjon det faktisk er med 8 seire på rad. Gå 8 kamper bak i tid å se hvordan det stod til i klubben da!

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...