estens Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Har en oneplus 6 som jeg ønsker å få root tilgang til og installere magisk på. Er en stynd siden jeg har rootet en telefon, men sist fikk jeg ikke bruke vipps, tv2 zumo + sikkert flere apper pga. at telefonen var rootet. Er det fortsatt slik? Noen workaround? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 ta en titt på xposed, jeg har brukt disse før https://forum.xda-developers.com/xposed/xposed-modules-oreo-t3732819 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 RootCloak eller lignende fungerte sist jeg testet. Lenke til kommentar
estens Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 Ok. Og om jeg skulle roote og det skulle vise seg at vipps osv. ikke fungerer etterpå vil det fungere å unroote telefonen forå få det til å virke igjenn? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Magisk kan man skjule om noen apper skulle krangle. Er en egen instilling i Magisk. Nå har jeg ikke root selv enda på min 6T av den enkle grunn av at jeg ikke har orket å kjøre factory reset for å deaktivere krypteringen og låse opp bootloadern - Men en kollega av meg har root med Magisk på sin Xiaomi Mi 8 med Miui 10, og han har ingen problemer med nettbank\vipps og andre apper som krever pålogging selv om Magisk ikke er skjult. Så tror ikke det er noe stort problem. Antar du vil roote for å få stereo speakers? Er det som frister mest for min del iallefall. Lenke til kommentar
estens Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 Takk for gode svar Factory reset er en annen grunn til at den ikke allerede er rootet.. Ja, stereo speakers og always on display Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Takk for gode svar Factory reset er en annen grunn til at den ikke allerede er rootet.. Ja, stereo speakers og always on display Oppdater gjerne om alt virker etterpå, så kansje jeg og hiver meg rundt. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Hvor kan jeg finne Always on display til Magisk/OP6? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Hvor kan jeg finne Always on display til Magisk/OP6? Det er en modul til magisk du kan installere når du har det installert. Bare å søke i repository. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Det er en modul til magisk du kan installere når du har det installert. Bare å søke i repository. Ingenting som dukker opp der. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Jeg har alltid hatt min Oneplus 5 rooted. Har ingen problemer med noen apper. De appen som klager på root går man bare inn i magisk og legger til i magisk hide. Har ikke trengt dette på bankapper eller vipps. Kan også anbefale viper4android og oos native call recorder. Lenke til kommentar
estens Skrevet 26. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2019 Rootet og installeete magisk i gårkveld, det gikk forsåvidt problemfritt. Har lagt til stereospeakers og always on display mod. Den første fungerer, dog litt skuffende resultat. Always on display får jeg ikke til å fungere og om jeg deaktiverer den så går 1+ bootanimasjonen i uendelig loop ved reboot. Til den som lurte kan always on display modden lastes ned her: https://forum.xda-developers.com/pixel-xl/themes/display-enabler-magisk-module-android-9-t3857025 Men den skaper som sagt krøll for meg? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 (endret) Leste noe nylig på XDA on AOD til 6T og at det ikke måtte installeres på siste version av OxygenOS beta eller noe. 6 og 6T kjører jo omtrent samme android så gjelder vel der og. Du tok vel backup i TWRP før du la det inn da? Har berget meg veldig mange ganger oppigjennom årene ved å ha tatt backup Endret 26. januar 2019 av Complexity Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 DNB funker ikke selvom jeg har gjemt Magisk for appen. Tips? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 DNB funker ikke selvom jeg har gjemt Magisk for appen. Tips? Finn en annen RootCloak app og prøv igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå