Unglar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 mye bedre, men som nevns tidligere mangler den litt farger. Ellers så liker jeg ikke helt det grå feltet mellom banner og resten av sia, det bør kanskje gjøres litt anderledes. Banneret er drittøft Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 mye bedre, men som nevns tidligere mangler den litt farger. Ellers så liker jeg ikke helt det grå feltet mellom banner og resten av sia, det bør kanskje gjøres litt anderledes. Banneret er drittøft Har gjort oppdateringer på siden og fått noen vurderinger så driver å finisher nå.. - Det kommer fargeklatter på sidene, overskriftene på hverside skal ha samme tema som banneren tror jeg.. - Det vertikale grå feltet er vekke, det horisontale er der, har lagt inn en funksjon for den nå. - Banneren er rååå. - Footer kommer rimelig fort. Hver gang jeg åpner PS og skal lage den kommer det noe annet i veien.. Kommer med endelig produkt sikkert i løpet av kvelden.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Nærmer meg ferdig nå.. Kan noen kommentere og komme med forslag til forbedringer..? |---> LINK <---| På forhånd takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 * News-bildet var veldig blurra i forhold til resten som er meget rent og pent. * Ingen mouseover på vanlig tekst? * Synes du bør flytte menyen helt opp, og redusere ":: Welcome to casa Marvil ::"-greia til over innholdet. * /me like mouseoveren! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 * News-bildet var veldig blurra i forhold til resten som er meget rent og pent.* Ingen mouseover på vanlig tekst? * Synes du bør flytte menyen helt opp, og redusere ":: Welcome to casa Marvil ::"-greia til over innholdet. * /me like mouseoveren! * Blurra = ikke så bra..? Det finnes slike bilder på alle undersidene (btw om du ikke fant det ut; alle linkene fungerer..) * Hva slags mouseover på vanlig tekst..? * Vurderer noe over menyen.. Blir vanskelig å flytte den lenger opp da det ikke passer helt med cellene.. Hva betyr å redusere til over innholdet..? Flyttes i noen retning eller redusere størrelsen? * Takk. Likte den også.. Hjertelig for kommentarene.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det kommer seg, så absolutt! Men litt masse luft imellom den røde stripa i banneren og den grå boksen? Blei litt tomt lissom. Ellers er det litt grått og trist, men det er berre mi meining. Stå på Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Vel, etter mye arbeid og lange senkvelder ble den nye siden min ferdig.. Vil takke alle som har kommentert og kommet med mange konstruktive forslag, og håper sluttresultatet kan falle i smak hos de fleste.. Min nye aroneid.com.. Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva som kan gjøres om litt, bare ikke de altfor stor endringene, eller bare kommentarer til siden.. Ble egentlig ganske fornøyd med sluttresultatet, og en stor fin takk til Mikka som laget den strøkne banneren. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Joda - fin den! Einaste eg ville ha gjort er å sette opp fontfargen PITTELITT. den er litt mørk imo. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Bare sånn til info så flytter siden din seg sidelengs i mozilla når scrollen kommer fram. Kanskje du skulle funnet på et hack som ordner scroll all the time? Lenke til kommentar
Tamin Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Småplukk, men helheten som teller så.. * Litt luft mellom header gif'ene, og tekst. Ikke full linjeavstand tho.. * Justering/sentrering av header gif'ene slik at de har samme start som teksten og ikke 3px til venstre slik de er nå. * Footer på tre linjer blir... uhm.. litt vel mye? Hva med å sette contact og bannerdesign på samme linje, med en slik "ruter" punkt du bruker i menyen? * Fungerer preloadinga di? Er bildene for store? Det går veldig sirup (iaff hos meg - IE6) å få opp mouseover bildene i menyen. * Ha samme margin-top på alle undersidene dine... Hmm - du har det, men .. sammenlign Computer med de andre .. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Småplukk, men helheten som teller så.. * Litt luft mellom header gif'ene, og tekst. Ikke full linjeavstand tho.. * Justering/sentrering av header gif'ene slik at de har samme start som teksten og ikke 3px til venstre slik de er nå. * Footer på tre linjer blir... uhm.. litt vel mye? Hva med å sette contact og bannerdesign på samme linje, med en slik "ruter" punkt du bruker i menyen? * Fungerer preloadinga di? Er bildene for store? Det går veldig sirup (iaff hos meg - IE6) å få opp mouseover bildene i menyen. * Ha samme margin-top på alle undersidene dine... Hmm - du har det, men .. sammenlign Computer med de andre .. - Preloadingen funker mener jeg.. - Computersiden har kommet et hakk ned ja. - Syns footeren fungerer fint jeg. - Om du markerer headergifene ser du at de er satt inn korrekt, men har et lite mørkt område i begynnelsen.. - Kan prøve å fikse litt avstand mellom headergif og tekst. Takk for kommentarer.. Andre..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Bare sånn til info så flytter siden din seg sidelengs i mozilla når scrollen kommer fram. Kanskje du skulle funnet på et hack som ordner scroll all the time? The page is best viewed in a resolution that is 1024x768 or higher and has been tested in Internet Explorer, Opera and Konqueror without any noticeable problems, but if you use Mozilla or a resolution lower than 1024x768, the page may look a little bit strange.. Den er hentet ut fra hovedsiden. Vet at den blir rar i Mozilla, fikk fikset noe, men ikke alt. Det komme med tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå