Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Vel, etter mye arbeid og lange senkvelder ble den nye siden min ferdig.. Vil takke alle som har kommentert og kommet med mange konstruktive forslag, og håper sluttresultatet kan falle i smak hos de fleste.. Min nye aroneid.com.. Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva som kan gjøres om litt, bare ikke de altfor stor endringene, eller bare kommentarer til siden.. Ble egentlig ganske fornøyd med sluttresultatet, og en stor fin takk til Mikka som laget den strøkne banneren. Endret 23. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Skal vi se: * Menyinnrammingen gjør seg ikke noe godt, syntes jeg. Kanskje du skal la være å ramme den inn i det hele tatt? * Tror det beste faktisk, er en usynlig overgang mellom meny og hovedside. Slik jeg så det nå var førsteinntrykket at siden var laget for en annen browser og forskjøvet på en eller annen artig måte. * Ja, teksten kunne hatt godt av å være litt mer begrenset i bredden. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) * Tror det beste faktisk, er en usynlig overgang mellom meny og hovedside. Slik jeg så det nå var førsteinntrykket at siden var laget for en annen browser og forskjøvet på en eller annen artig måte. Kan du utdype "usynlig" overgang..? Takk for kommentarer.. Ser det bra ut..? Endret 20. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Usynlig overgang vil si at du fjerner den grå michellinmann-armen mellom menyen og hovedfeltet og bare har den samme fargen som ellers der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Den siden likte jeg gitt. Kjekt med noe forfriskende på nett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Den siden likte jeg gitt. Kjekt med noe forfriskende på nett. Takk.. Den er ikke helt ferdig da, men.. Tror vi venter til i morgen og flere kommentarer før vi endrer noe drastisk. Har en strøken/sweeet seng som venter nå snart.. Menyinnrammingen forsvinner 90% sikkert. Endret 20. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 * Sorry, men jeg er og helt mot michelin-armen. Det ble bare rart. * Rammen til menyen kan jeg leve med siden den matcher headeren, men det noe som ikke er helt bra - jag kan bare ikke sette fingeren på det. Mulig michelin-armen har en utvidet forstyrrende effekt... * Likte fargevalget got, men kan dø øke line-spacingen bittelitt. Det ble litt sammentrykt å lese med de fargekombinasjonene Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 - the big bumpy mans arm has to go - ellers ble det veldig firkantet og tomt i bunn og til høyre. resten er sagt. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Sånn som det er nå har menyen din ingen avslutning nederst og det ser rart ut. Den rammen rundt menyen ser også litt rar ut når man ikke har musa over, emn når man tar musa over blir den stilig. Hva med bare å skille headeren fra resten av sia med en strek med samma farge som streken over og under det røde i headeren?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 - the big bumpy mans arm has to go- ellers ble det veldig firkantet og tomt i bunn og til høyre. resten er sagt. Ny dag, nytt hode. - Michelingarmene skal vekk. - Menyinnrammingen skal vekk. - "Tomt i bunn"=mangler footer..? Den kommer vertfall. - "Tomt til høyre"=bør jeg ha noe på høyresiden som dekker samma bredden som menyen..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du har fjernet siggen til Mikka på logoen... Var det noe snilt? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du har fjernet siggen til Mikka på logoen... Var det noe snilt? Ble tatt opp i en tidligere tråd. Creds skal legges en annen plass på siden har han sagt. Mikka vil få den æren han fortjener. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du har fjernet siggen til Mikka på logoen... Var det noe snilt? Ble tatt opp i en tidligere tråd. Creds skal legges en annen plass på siden har han sagt. Mikka vil få den æren han fortjener. Da så, for det er temmelig å fjerne slikt... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Du har fjernet siggen til Mikka på logoen... Var det noe snilt? Ble tatt opp i en tidligere tråd. Creds skal legges en annen plass på siden har han sagt. Mikka vil få den æren han fortjener. Da så, for det er temmelig å fjerne slikt... Jadajadajada. Fant ut at det var rimelig stygt å fjerne den. Han får sin signatur i footeren. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Vel. Ny oppdatering. Link. - Var det et steg i riktig retning..? Michelingmannen er fjernet, det samma er menyinnramminga. - Mangler fremdeles footer, men om folk mener det går i feil retning gidder jeg ikke lage siden fullstendig enda.. - Det kommer fargeklatter med utgangspunkt fra det røde i banneren på de diverse undersidene. - Vurderer også å lage noe rødlig over og under menyen.. Konstruktiv kritikk og andre formeninger om siden tas imot med takk.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Bedre uten den armen ja, men footer er et must! Gjerne legge på en border: 1px solid black; på heile sida lissom, blir en så rar overgang fra mørkegrått til lysegrått.. Synest også sida mangler farger, mangler blikkfang Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Gjerne legge på en border: 1px solid black; på heile sida lissom, blir en så rar overgang fra mørkegrått til lysegrått.. Det er en strek rundt hele, men kanskje utvide den.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Skal vi se... ble mye bedre, men egentlig syntes jeg du skal fjerne alle de gra feltene midt inni der. Ser rotete ut, og har ikke noen egentlig funksjon. Ellers er jeg enig, footer må så absolutt til. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Footer kommer. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Noen flere..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå