MrLuni Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Opne dør med en mobil er jo greit. Men hvordan funker det med varehenting og betaling? Kan tenke meg at man velger ut varer på forhånd, så beeper seg inn, henter varer og betaler for å komme seg ut? Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Vil tro det fungerer som dagens løsning. Du handler som vanlig, men scanner selv varene. Leste at det er satt opp bedre kamera, så om butikken oppdager svinn vil det være enkelt å sjekke kamera og sende regning til eier av mobil som ble brukt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Opne dør med en mobil er jo greit. Men hvordan funker det med varehenting og betaling? Kan tenke meg at man velger ut varer på forhånd, så beeper seg inn, henter varer og betaler for å komme seg ut? Selvbetjente kasser er jo allerede ganske vanlig, så det blir vel neppe noen endringer der. Scanner varer og drar kortet. Og om du med «henting av varer» mener å plukke de fra hylla og legge i handlekurven, ja så regner jeg med at det blir likt som i absolutt alle andre butikker. Hvorfor skulle man velge de på forhånd? Endret 25. januar 2019 av phax 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Endret 25. januar 2019 av toth 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå