Delvis Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Er det noe anbefale gjøre? Tenker ikke på frakten, men mer om den vil komme helskinnet fram.Desktop PC altså. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Egentlig kun ren nysgjerrighet, hvorfor skal du sende en stasjonær PC til USA? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Egentlig kun ren nysgjerrighet, hvorfor skal du sende en stasjonær PC til USA? Er en litt eldre PC jeg tenkte å gi til en venn der som har det litt hardt. Trenger vel bare skifte støpselet der. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Ville tatt ut delene og pakka de inn individuelt,ellers risikerer du mye skader. 2 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Er en litt eldre PC jeg tenkte å gi til en venn der som har det litt hardt. Trenger vel bare skifte støpselet der. Hmm, ikke mulig man kunne sendt det med noen som skal over på besøk en gang. Men enig med han over at å sende i deler kan være tryggest. Men uansett, hyggelig av deg å hjelpe ut noen som trenger det. Alltid koselig med sånne små gladsaker 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Har ikke USA 110 volt da? 1 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Er det godt nok for SingularityComputers, er det godt nok for deg. Han sender til og med vannkjølte pcer med fulle loops. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Har ikke USA 110 volt da? De fleste(alle?) PSUer takler både 110V og 220V. Det har de gjort så lenge jeg kan huske. Før var det en bryter som man skyve mellom 110 og 220, men nå er det automatisk i de fleste, om ikke alle. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 https://www.youtube.com/watch?v=h1JbTXTnmj4 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) De fleste(alle?) PSUer takler både 110V og 220V. Det har de gjort så lenge jeg kan huske. Før var det en bryter som man skyve mellom 110 og 220, men nå er det automatisk i de fleste, om ikke alle. Ja, er klar over det, bare man husker å svitsja over til rett volt Endret 25. januar 2019 av Jarmo Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Hei. Så lenge det er mindre enn 220 V trodde jeg det ikke var noe problem uansett. Hadde bærbar med meg dit før om åra, og da var det bare å bruke reiseadapteret. Alt funket som det skulle. Takk alle for innspill og videoer. Endret 25. januar 2019 av Delvis Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Om PSU automatisk bruker 110V der vet jeg ikke. Blir det mye frakt da? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Varierer fra PSU til PSU, de fleste har auto switching, en del gamle modeller har en bryter på baksiden. Har forøvrig en kompis som dro til den bryteren her, det anbefales ikke, og dersom du skal gjøre det, husk å ha noen som kan filme! Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Varierer fra PSU til PSU, de fleste har auto switching, en del gamle modeller har en bryter på baksiden. Har forøvrig en kompis som dro til den bryteren her, det anbefales ikke, og dersom du skal gjøre det, husk å ha noen som kan filme! Gjorde det samme på ungdomsskolen. Sa bare *poff* så kom det røyk ut fra PCen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Dette skjedde på skolen min også. Det går bedre hvis det skjer andre veien, altså fra 220v til 110v. Jeg bodde i et gammelt hus, og der hendte det innimellom at sikringen på den ene fasen røk, og da satt jeg igjen med 110v. Det gikk helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå