Ludvig86 Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Hey! Jeg har forstørret ett lite bilde, og det ser noe "mykt" ut. Er det noen måte jeg kan gjøre det "skarpere" på? Altså litt kraftigere og spissere i hjørnene? Takker for svar! Lenke til kommentar
Clear Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Jeg ville ha gjort om fra raster til vector. Da kan du få det så skarpt som du bare vil. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Riktig. Er det noe jeg gjør i Photoshop? Har aldri jobbet med vector før... Lenke til kommentar
Clear Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Sjekk denne videoen Hvis ikke , prøv Inkscape som er gratis og sannsynligvis vil gjøre enn bedre jobb. Photoshop er først og fremst er en pixel editor Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 Sjekk denne videoen Hvis ikke , prøv Inkscape som er gratis og sannsynligvis vil gjøre enn bedre jobb. Photoshop er først og fremst er en pixel editor Takker så mye for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå