Feedergutten Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Noen andre som er interisert i feedee fetisjen? Den går på å mate noen å lage de større eller er d bare meg Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Dette er skadelig oppførsel. Søk hjelp hos psykiater. 5 Lenke til kommentar
Feedergutten Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 Dette er skadelig oppførsel. Søk hjelp hos psykiater. ok ingen spurte deg da 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg M98kF1 Skrevet 25. januar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 25. januar 2019 ok ingen spurte deg da Du spør på ett åpent diskusjonsforum, da spør du alle..... 10 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Er jo, som andre fetisjer, ikke noe en aktivt velger å finne attraktivt. Du er ikke alene hvertfall. Vil tro sjansen er større for å finne likesinnede på f.eks. Feabie enn her. Anonymous poster hash: 2a082...902 1 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Det er jo ikke akkurat den mest helsefremmende fetisjen... Jeg mener jo i utgangspunktet at så lenge alle involverte parter er samtykkende og ved sine fulle fem så ser jeg ikke noe problem med at folk gjør som de vil. Stort sett så gir det å få leve ut sine seksuelle preferanser en økt trivsel og bedre helse. Men i noen tilfeller så er det greit å være klar over at det man liker faktisk er skadelig, og fristende som det enn er så bør man heller holde seg i skinnet. Husker jeg så en dokumentar en gang hvor det blant annet ble intervjuet en fyr som fikk tenning av å få kappet av kroppsdeler. Altså, ikke en fetisj for amputerte kroppsdeler, men for selve handlingen. Han manglet allerede et par tær og fingerledd. Og da tenker jeg... kanskje kognitiv adferdsterapi er bedre? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg