AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Hei Kantinen på skolen solgte meg 3 måneder gammel muffins som jeg spiste opp. La ikke merke til det før etter kantinen stengte, så må ta det opp med kantinen imorgen. Hva burde jeg gjøre nå? Det var et par timer siden jeg spiste det opp, og føler meg kvalm. Har vært på do, men hjalp ikke. Burde jeg stikke fingern inn i halsen for å få ut oppkast? Anonymous poster hash: 6d895...2dc Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Hvis den ikke lukta rart eller smakte rart går det nok bra. Kvalmen kan være psykisk. 3 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Om dette var typen innpakket i plast, uten synlig mugg og du ikke merket noe muffens (!) når du spiste den går nok dette helt fint. Beroligende link: https://www.nrk.no/livsstil/sitronkaka-ser-like-fin-ut-etter-16-ar-1.12610937 1 Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Er sykt nyskjerrig - hvordan gikk det?? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå