Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I stil ligner det på Anno 1404 igjen ja. Men her er det utrolig mye nytt også. Gleder meg sykt til å teste det ut. Industrialisering, tog osv virker spennende. Når kritikken her bare er dårlig stemmeskuespill lover dette godt. Regner likevel det er mer å man kan kritisere, men noe må man jo spare til anmeldelsen også. Bare en mnd igjen nå :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Savner Anno online, får håpe det er noen form for multiplayer marked hvor spillere kan kjøpe varer av hverandre og se hverandres byer.

Det gir en stor undervurdert tyngde og lengre levetid til ellers veldig isolerte 1-player spill.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Anno 2070 var det siste gode spillet i serie, mens (som Andreas Bjørnebekk skriver) Anno 2215 var helt "r.vva".

Bl.a. var det "konsollifisert", og var utrolig banalt i selv game-playet.

Jeg håper Anno 1800 virkelig kan "reise kjerringa". Slike bybyggerspill er skikkelig avhengighetsskapende (for min del :) ).

Lenke til kommentar

Spent på maskinkravet her. Testet tidlig beta på min HP Omen, og det var ikke spillbart.

I morgen åpnes betatestingen så da håper jeg ting går smidigere.

Jeg er uenig i at 2205 var så dårlig, men jeg har bare spilt med alle DLC'ene fra starten. Kan nok tenke meg det var svært tynt med bare grunnversjonen.

«Rundet» Anno 2205 i julen og har ikke kost meg slik siden 1404 kom.

Noen som trenger nøkkel til beta'en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...