danielwxa Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 (endret) Har en stasjonær pc med følgende Hovedkort: Gigabyte GA-970A-UD3, Socket-AM3+ CPU: AMD FX-8120 8-Core Processor RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9 Skjermkort: MSI GeForce GTX 960 Gaming 4GB Strømforsyning: Silver Power SP-SS500 500W PSU SSD: OCZ SSD Agility 3 Series 2.5" 120GB 20nm HDD: Western Digital® Desktop Green 2TB Og Seagate Barracuda 3TB OS: WIndows 10 Pcen frøys mens jeg spilte. Skrudde den av og på men da fikk jeg dette problemet. Har prøvd å bruke et og et minnekort men det funket ikke. Har prøvd å koble fra alle vifter og begge hardiskene. (ikke ssden). Jeg mistenker at det er pga cpu eller hovedkort da de er nesten 7 år gamle?? Noen som har noen tips? Endret 24. januar 2019 av danielwxa Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Prøvd å resette biosen? Det hjalp alltid på mitt gamle gigabyte hk når det hang seg i oppstart. Lenke til kommentar
danielwxa Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Prøvd å resette biosen? Det hjalp alltid på mitt gamle gigabyte hk når det hang seg i oppstart. Det funket ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå