Gå til innhold

Audi åpner salg av E-Tron


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

55 Exclusive - 821.740 kroner

 

En toppspekka Audi til 821 740 kroner.

Hva var det en toppspekka Tesla X kostet igjen ?

 

Tenkere du en Model X med høyere Topphastighet, Flere hestekrefter, mere rekkevidde, mere lasteplass, mere trekkkapasitet, bedre software og dobbelt så mange ladeplasser som Audi? Sikkert mer enn Audi, men du sammenligne med Model X 75D hvis du skal ha samme rekkevidde som audi har med 90, den lå på 860 000 toppspekka, samt bedre spekka og du kunne få den innen 3mnd, nå må du kjøpe 100D, som knuser Audien på alt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenkere du en Model X med høyere Topphastighet, Flere hestekrefter, mere rekkevidde, mere lasteplass, mere trekkkapasitet, bedre software og dobbelt så mange ladeplasser som Audi? Sikkert mer enn Audi, men du sammenligne med Model X 75D hvis du skal ha samme rekkevidde som audi har med 90, den lå på 860 000 toppspekka, samt bedre spekka og du kunne få den innen 3mnd, nå må du kjøpe 100D, som knuser Audien på alt.

En bil som nesten står mer på verksted enn på veien og med et serviceapparat som ikke fungerer knuser ikke Audi på alt nei. Dessuten er både seter og interiør med likanes i Audien IMO.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Decra rapporter viser at Audi har meget driftsikre biler. Noe man ikke akkurat kan si om Tesla. De har vært en katastrofe på det området og har i tillegg et serviceapparat som per dags dato overhodet ikke fungerer. Vente et halvt år eller mer på deler?!

 

Ville vel heller ikke overraske meg at e-Tron får bedre kjøreegenskaper enn Model X. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Flaks kalles det.

Nei. Har flere bekjente som ikke har problemer med sine biler av samme merke. Men en bekjent måtte få skiftet ut batteri og ventet noen uker på deler, men for å være en så kritisk del så syns jeg ikke de brukte for lang tid og han fikk en tilsvarende lånebil i perioden. Så personlig, med de erfaringene jeg har hatt og hørt fra bekjente er at de er ryddige og ordner opp.

 

Tror det handler mer om et nytt selskap med store voksesmerter hvor de med størst problemer får en del ventetid. Samtidig som at media har et voldsomt fokus på selskapet.

 

Mtp. Hvor mange biler de har solgt nå så er det ikke «flaks» at mesteparten av bilparken er på veien.

 

Men dette blir en total avsporing mtp. Topic.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Decra rapporter viser at Audi har meget driftsikre biler.

...hvis man da ikke brenner opp når bilen spontant tar fyr.

 

Men alt dette er egentlig bare litt flåseri, for jeg gjør narr av de tåpelige kommentarene dine. For du følger jo ikke engang din egen logikk. Alt går med til å slenge dritt om Tesla.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...