NTB - digi Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Follobanen blir ett år forsinket - og dyrere Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 En feil gjort av en liten prosjektgruppe som hadde ansvar for anbudskonkurransen fra oppdragsgivers side kostet skattebetalerne 1,6 milliarder kroner. Synes det er dumt å kreve at "noen må gå", men jeg håper i alle fall at man tar en skikkelig evaluering av denne prosessen. Lenke til kommentar
1SNGGEPG Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 f**n, jæ... kjipt ass. Ikke mange avganger som er under 10 minutter forsinket slik det er i dag. Tunellboremaskinene har ca 500 meter igjen nå, så de kommer ut i løpet av februar, dvs 3-4 måneder før skjema. Jeg kjører forbi hver dag og synes ikke Oslo S- Ekeberg delen ser ut til å ligge dårlig an. Traseen begynner å ta form. På Ski stasjon dermot er de langt etter skjema, først skal de bygge den vestre delen og ta den i bruk før de begynner å bygge den østre delen. Den vestre delen skulle vært ferdig i fjor sommer, jeg er ikke sikker på om de klarer det til denne sommeren. Enkelt å skylde på Condotte, men at de plutselig fant ut at det var kvikkleire der var nok et like stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå