Gå til innhold

Kina stenger ute Microsofts søkemotor Bing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva ønsker våre høyt elskede ledere å skjerme OSS mot da, mon tro?

Men. fra alvor til halvor. Det er betenkelig, synes jeg, at vesten lar vestlige bedrifter holde på på denne måten ustraffet. Google er jo versting i klassen, men jeg ser ingen sanksjoner som tvinger Google, og Micro$oft forsåvidt og sikkert andre, til å stå Kina midt i mot i sine iherdige forsøk på massekontroll. Mon tro hvem som er i buksa på hvem, og mon tro hva disse firma-ene får betalt for å rettlede OSS til den sanne lære?

Man er jo så opptatt av at for eksempel fossil-fondet er redelige i alle ledd, og så vidt meg bekjent har oljefondet solid plantet sine middler i for eksempel nevnte Google. Hvorfor er man ikke opptatt av redelighet når det kommer til gigant konsern under USAs kontroll? Lett å vise fingeren til småbedrifter som har litt rusk i maskineriet, ikke fullt så tøft å vøre tøff mot de tøffe gutta. Tøff, Tøff, Tøff, Tuuuut! Toget har gått

Lenke til kommentar

Mens vesten piner seg selv med utdannelser som ikke skaper verdier og sloss om banale temaer som kjønnsfordeling osv., utdanner kina millionvis av ingeniører årlig.

Kina hadde nok fortsatt vært i ruiner med et vestlig styringssytem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...