Nåla-i-veggen Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Etter oppdatering av min telefon til Android 9 har jeg opplevd følgende: Jeg får meldingssignal (tre ganger rett etter hverandre) når jeg skal bekrefte BankID på mobil. Har aldri fått varsel på dette før. Selv hvis jeg setter mobilen på lydløs får jeg disse signalene under signering. Er dette en bug i Android 9? Lenke til kommentar
thorkenneth Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Skjer ikke hos meg Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Jeg får samme. Tror jeg i alle fall får 2 varsler, ikke merket 3. 1 Lenke til kommentar
Normix Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Samme irritasjonen her. Prøvd å fjerne varsler på sim-verktøy og alt annet som kan tenkes å være innvirkende. Fått fjernet lyden, men vibrasjonen er der fortsatt. Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Samme irritasjonen her. Prøvd å fjerne varsler på sim-verktøy og alt annet som kan tenkes å være innvirkende. Fått fjernet lyden, men vibrasjonen er der fortsatt. Det får jeg ikke til på min. Når jeg går inn på varsler for SIM-verktøy er det valget hvor man kan fjerne varsel grått slik at det ikke kan slås av. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Samme her, meget irriterende! Fruen fikk det på sin P20 Pro etter oppdatering til Pie. Jeg har Mate 20 Pro med Android 9.0 og samme problem. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Har dere prøvd å deaktivere og så reaktivere bankid? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Kjør en factory reset på telefonen. Android oppå en gammel Android blir ofte kluss. Ved å ta en reset får man rensket bort alt gammelt rask og får en clean installasjon av Android 9. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Kjør en factory reset på telefonen. Android oppå en gammel Android blir ofte kluss. Ved å ta en reset får man rensket bort alt gammelt rask og får en clean installasjon av Android 9. Jeg har Mate 20 Pro med samme problem. Den ble levert med Android 9.. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Det får jeg ikke til på min. Når jeg går inn på varsler for SIM-verktøy er det valget hvor man kan fjerne varsel grått slik at det ikke kan slås av. Hvor finner du varsel for sim verktøy? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Hvor finner du varsel for sim verktøy? Settings -> App info ? Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Hvor finner du varsel for sim verktøy? Under innstillinger. Apper og varsler. Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 Tydelig at det ikke finnes noen quick fix her. Jeg antar at dette problemet må være kjent av flere og nevnt på nettet, i hvert fall på engelsk? Er det noen som vet hva Mobiltjenestemeldinger heter på engelsk? Det er det varselet som er «grått» på min mobil og som ikke kan slås av nå i Android 9.... Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 19. april 2019 Forfatter Del Skrevet 19. april 2019 Enten har funksjonen vært der hele tiden eller så er det kommet en fix med en sikkerhetsoppdatering, men nå får jeg i hvert fall slått av varsellyd på bank id for mobil. Lenke til kommentar
Normix Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Men får du slått av vibrasjonen også? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Tror dette har med sikkerhet å gjøre. Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 19. april 2019 Forfatter Del Skrevet 19. april 2019 Men får du slått av vibrasjonen også? Nei, men i hvert fall kvitt den irriterende lyden... Lenke til kommentar
Normix Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Etter oppdatering til 9.1 forsvant vibreringen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå