AfterGlow Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Epic har nå sagt at de ser på saken.Bildefrekvensen du har i Fortnite bestemmer hvor fort du avfyrer skudd Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Men hvordan behandles dette av serveren? Merker en motspiller forskjell? Lenke til kommentar
SNILDRE Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Fortnite er ganske dårlig ass 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Bare for å få fram dette så var dette funnet faktisk fra PUBG, så har man også testet i fortnite å sett det samme problemet. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Bare for å få fram dette så var dette funnet faktisk fra PUBG, så har man også testet i fortnite å sett det samme problemet. https://www.youtube.com/watch?v=WgT_mMS3fuo Problemet ligger i Unreal Engine 4 som begge benytter. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Noe av det samme problemet så man i Destiny 2 med bruk av et spesielt våpen (1000 Voices). Men her manifesterte problemet seg ikke med høyere skuddtakt men rett og slett høyere skade på samme skuddsalve jo høyere FPS man hadde. Dette har blitt justert i ettertid 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 «I en annen test kom ekspertene de frem til en forskjell på 6,4 prosent. Forskjellen er muligens ikke overveldende merkbar for «casual»-spillere, men som Eurogamer peker på kan det utgjøre en vesentlig fordel på høyere ferdighetsnivåer.» Tviler på at spillere som konkurrerer i fortnite spiller på 30fps... det er en ulempe i seg selv. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Bare for å få fram dette så var dette funnet faktisk fra PUBG, så har man også testet i fortnite å sett det samme problemet. https://www.youtube.com/watch?v=WgT_mMS3fuo Pay 2 win får en ny mening. Jo kraftigere PC, jo bedre spiller blir du. Latterlig. Epic må få løst dette. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Problemet ligger i Unreal Engine 4 som begge benytter. Dette er et problem i flere andre spillmotorer også. Unity bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå