Darklordoo7 Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Har nå Telenor og det er egentlig litt dyrt. Har venner som har ice og de er veldig fornøyd, men har ikke hørt noe om komplett mobil. Jeg har da sett på komplett og ice da de er billige og trenger ikke mer enn 1GB. Ice 129kr komplett 125kr Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 ICE bruker Telia, komplett bruker Telenor. Så det spørs hvilken dekning du ønsker deg. Ellers er de ganske like... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Om de fleste av dine venner har Telias nett så vil du også dette fordi samtalekvaliteten da blir mye bedre. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 ICE bruker Telia, komplett bruker Telenor. Så det spørs hvilken dekning du ønsker deg. Ellers er de ganske like... Ice bruker Ice som førsteprio og Telia som andreprio. 1 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Jeg ville gått for Komplett, opplevde ofte korte brudd på mobildata når jeg testet Ice i to-tre måneder siste høst. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Jeg har da sett på komplett og ice da de er billige og trenger ikke mer enn 1GB. Ice 129kr komplett 125kr Hva anbefaler dere? Gå for det billigste, om du ikke tilbringer mye tid i gokk, der det er problemer med dekning. Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Ok takker for svar. Da går jeg nok for komplett abonnement. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Bra valg, jeg ville personlig valgt Komplett også pga jeg har bedre opplevelse i hverdagen med Telenor sin dekning her på Vestlandet. Ice hadde jeg en periode i fjor hvor det var litt trøbbel med bytte mellom nettene, samtaler som ikke alltid gikk igjennom o.l. Jeg hadde Komplett i fjor og det fungerte topp, og med eksempelvis fri roaming i USA var det topp de ukene jeg var der. Husk å aktivere tjenesten datakontroll så du får strupet hastighet ved overforbruk fremfor å bli fakturert overpris per megabyte om du skulle bruke mer enn 1 GB i løpet av en måned. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå