probin Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Pc-en min fryser med gjevne mellomrom når jeg aktiverer boost mode på hovedkortet mitt(asus).. Er det slik at lyden hakker når den fryser, for så skru seg av etter 10 sec ish? Ikke at jeg klarer å skjønne noe ut av det, men kanskje andre gjør Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Du gir ingen info om verken utstyret eller innstillinger som benyttes. Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Virker som for lave/høye volt inputs (temperatur kanskje) kan være problemet her, pga overclocking. Du kan heller prøve det i bios om det ikke er der du klikker, har garantert en easy mode for oc der også Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Pc-en min fryser med gjevne mellomrom når jeg aktiverer boost mode på hovedkortet mitt(asus).. Ikke aktiver "boost mode" da. Slike automatiske overklokkingsfunksjoner gir ofte bare problemer. Skal du overklokke får du sørge for god nok kjøling og overklokke manuelt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2019 Ikke aktiver "boost mode" da. Slike automatiske overklokkingsfunksjoner gir ofte bare problemer. Skal du overklokke får du sørge for god nok kjøling og overklokke manuelt. Hmmmm.. jeg har tydligvis klart å lage en tråd istedet for å svare i en annen... jeg spør ikke etter løsning eller noe .. Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2019 Du gir ingen info om verken utstyret eller innstillinger som benyttes. Beklager! Denne tråden/posten er feillaget, var ikke ment som "jeg-trenger-hjelp-tråd". skal få lukket tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå