Antsy Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Hei godtfolk. Dama er lei av å sitte inne å se på TV, jeg har forsøkt å få ho med ut på ski med varierende hell. Vi går turer, ser serier, fotograferer litt når været tillater det , trener noen ganger i uka, å en en å annen tur på langrenn ski oppå markene her. Å det er egentlig det hele. Hva gjør dere på om vinteren? Sitter dere inne godt planta i sofaen foran tv-en eller gjør du noe mer kreativt? Håper noen tar seg tid til å svare Ha en god kveld videre Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Blir nok mye innesitting for min del,men prøver å besøke venner så ofte som mulig,vi pleier da å spille brettspill osv. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 (endret) Søk "stålisvarsel" eller "stålis" på facebook. Der finnes grupper med mennesker som tipser om innsjøer og steder som er egnet for skøyter. Stikk på din lokale Fretex og finn noen gøyale gamle skøyer. Jeg har funnet et par løpsskøyter fra 50-tallet. Nyt en dag på en gigantisk naturlig skøytebane, tenn bål i fjæra og kanskje prøv på isfiske. Er som regel noen ferdig lagde hull hvis det er et populært sted, så slipper man å investere i noe spesielt annet enn krok og agn. En av de fine tingene å gjøre om vinteren. Endret 24. januar 2019 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 (endret) Korketrekkeren? edit: Ja, jeg tror alle bor i Oslo. Endret 24. januar 2019 av johanf Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Du kan smelle henne på tjukka på høsten. Da har hun noe å tenke på til vinteren. Er nå på min andre runde og vinteren har aldri vært mer hektisk. 2 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Her på Vestlandet er alle årstidene omtrent like, gjør stort sett det samme hele året. Litt mindre grilling og maling av hus osv på vinteren. Jeg har pusset opp et soverom nå i vinter, det er stort sett det eneste. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Det verste med sommeren er folks mas om å hele tiden være utendørs. Men dere har altså dette problemet selv på vinteren? Stress. Få dere en felles (innendørs) hobby. Anbefaler video- og brettspill. 5 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Gaming, kjærring eller kids = no more time. Lenke til kommentar
slemskurk Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Hva gjør dere på om vinteren? Du kan fjerte rundt i Europa, for det er lavsesong og flyselskapene nærmest kaster billig-billetter etter deg. Rimelige plasser å bo på kan du også finne, selv i de større byene. Hotellene opererer med tilbud både framme og bak, så det er nok av anledning til å plaske i bassenget helt for seg selv og sitte og preike dritt med dama og nyte en drink eller tyve med paraply i glaset. Lenke til kommentar
slemskurk Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Du kan smelle henne på tjukka på høsten. Da har hun noe å tenke på til vinteren. Er nå på min andre runde og vinteren har aldri vært mer hektisk. Okay. Jeg endrer mitt råd til dette. Pump i vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå