Håvard Hofstad Ruud Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Nesten 2,5 millioner kroner i potten.E-SPORT: Farming Simulator pløyer seg inn i e-sporten - lanserer stor turnering Lenke til kommentar
Lush Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Har jeg misset noe.. Aldri for sent å komme med i toppen av E-sport ligaen Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 dette skal jeg satse på, skal faen meg bli en råtass på traktor! Hva vil målet være? og varer ikke dette i litt vel lang tid for at det blir noe spennende? Er ikke som at det går så jævelig fort med en skurtresker 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Er nok mer lønnsomt enn vanlig landbruk for tiden. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 d3af - sjakk går ikke akkurat unna det heller, men likevel sitter flere millioner å ser på (uforståelig for meg,men hver sin lyst) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå