Smedsrud Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Sonos-samarbeidet nærmer seg lansering.Ikeas smarthøyttalere kommer i august Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Lurt! Blir spennende å følge med. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Bør støtte AirPlay 2, hvis ikke er de rimelig uinteressante for min del Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Bør støtte AirPlay 2, hvis ikke er de rimelig uinteressante for min del Håper du har gitt IKEA beskjed om det slik at de ikke produserer disse når du ikke vil ha... 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Håper du har gitt IKEA beskjed om det slik at de ikke produserer disse når du ikke vil ha...Jepp! Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Bør støtte AirPlay 2, hvis ikke er de rimelig uinteressante for min del Håper du har gitt IKEA beskjed om det slik at de ikke produserer disse når du ikke vil ha... Hva skal du med Airplay til egentlig 1 Lenke til kommentar
CmdrKeen Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Synes å ha sett noe om at IKEAs høyttalere slo seg av etter 30 min? Eller blander jeg med noen blåtann-greier de har nå? Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Synes å ha sett noe om at IKEAs høyttalere slo seg av etter 30 min? Eller blander jeg med noen blåtann-greier de har nå? ENEBY manual: If no music has been playing for 20min, the speaker will enter sleep mode. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Interessant. Håper de får muligheten til å ha lagret et større bibliotek enn Sonos' maksgrense på 65k, vel og merke. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Bør støtte AirPlay 2, hvis ikke er de rimelig uinteressante for min del Dersom de høres bra ut og ser fornuftige ut skal jeg ha mellom 10 og 15 stk... Og jeg driter i AirPlay... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå