Mazeking Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Finnes det noen innstillinger for darkmode eller nattmodus på dette forumet? Kikket litt halvhjertet rundt på mine egne profilinstillinger, men kunne ikke se noe åpenbart å skru på der.... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Nei, vi har dessverre ikke noen darkmode tilgjengelig i dagens forumdesign. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Det er et gratis program du kan laste ned som "Dimmer", som gjør skjermen mørkere. Genial. Noe annet er F.lux, den er fin, men den bør du ikke bruke med mindre du har tenkt å legge deg om en time eller to. Etter egen erfaring, hvis jeg har den på enten halvveis eller hel, hele tiden, så blir jeg trøtt og søvnig hele dagen. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2019 Kjører både f.lux og annet men har gått fra 15" til 40" tommers skjerm og da har virkelig darkmode litt mer å si om man er nattmenneske. Så mye deiligere når bakgrunnen blir totalt mørk og teksten dempet.... Finnes jo ymse plugins til nettlesere som gjør om tekst og bakgrunn, men det blir litt random fra nettside til nettside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå