Deltiden Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Enig med deg på mye, Rockstar. 950XL var en knall telefon. Ang sikkerhet, ja de var gode på det. Men husk på at skadevare kommer dit brukere er, så akkurat hvor sikkert det hadde vært i praksis om brukerne hadde kommet får vi aldri svaret på. 1 Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 man kan legge inn et tillegg på mobilen som lar en kjøre PWA apper direkte fra mobilen som en app. Hva heter dette, hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
TG- Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Bytta til Android, etter at jeg knuste skjermen på 950'en min.. (HVORFOR?!?!!?) - Savner fortsatt det OS'et.. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Her hadde vi et eksempel på at Microsoft som var produsent bare halvhjertet satset på sitt eget system. Windows Phone var veldig bra, men Microsoft prøvde ikke hardt nok. De fikk ikke utviklere av apper med seg, de utsatte og utsatte og til slutt hadde de fleste gått lei av å vente. Noen går fortsatt og venter på det neste store fra den kanten, men det kommer ikke. Lumia 950 var en veldig god telefon, men den kom for sent og fremsto som en plasttelefon som kostet like mye som de beste alternativene. Og mange mener fortsatt at apper ikke trengs, fordi man kan gjøre det samme via browseren dersom nettsidene tilrettelegges for det. Men ingen bryr seg om å gjøre det, så apper må faktisk til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg