IngerJoh Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei! Disse 2 kameraene er vel nesten like store, men du må betale ca. 800 kr. for zoomen. Jeg har ikke zoom i dag og vet ikke om jeg kommer til å savne det. Vurderer å kjøpe Ixus i hos Fotoknutsen for å prøve det i 3 uker. Senere kan jeg jo bytte det inn i et Pentax hvis jeg ikke skulle være fornøyd. Høres dette dumt ut eller er det noen som har kommentarer? Hører gjerne fra dere. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei!Disse 2 kameraene er vel nesten like store, men du må betale ca. 800 kr. for zoomen. Jeg har ikke zoom i dag og vet ikke om jeg kommer til å savne det. Vurderer å kjøpe Ixus i hos Fotoknutsen for å prøve det i 3 uker. Senere kan jeg jo bytte det inn i et Pentax hvis jeg ikke skulle være fornøyd. Høres dette dumt ut eller er det noen som har kommentarer? Hører gjerne fra dere. Gode kamera begge to, men som sagt, Ixus i mangler zoom. Prøv gjerne Ixus i først, for å se om du savner zoomen. Men mindre du tar en del bilder utendørs av natur og ting som det er vanskelig å fysisk komme nærmere, så er det tvilsomt at du kommer til å savne det. Sjekk gjerne prisen andre steder først... Hvis det er Fotoknudsen på Karl Johan du vurderer, er ikke de kjent for å være spesielt billige. Gå litt lenger opp i gata og sjekk prisene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå