akelbo Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Team Sim Racers overrasket mange.E-sportutøvere danket ut profesjonelle racere under motorsportfestival Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 At de slo en Formel-E mester er ganske imponerende men NASCAR og Indy 500? De kjører vel stort sett bare i ring og høye hastigheter, og vil vel ikke være like forstått med å kjøre best under et løp som i videoen. Eller er jeg helt på bærtur her 1 Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) Tror nok du er inne på noe ja, men man skal ikke undervurdere de som "bare" kjører i ring, tror nok ikke at vi som ikke driver med det profesjonelt hadde hatt mye å stille opp med Jeg tror også at de e-sim gutta kjører en god del bil på bane i virkeligheten, man blir ikke så god bare av å være flink med virtuelle biler.Det er nå hva jeg tror, men jeg kjører ikke profesjonelt verken på pc eller i virkeligheten Edit: Hadde vært veldig interessant å se de konkurrere på en høyhastighetsbane Endret 22. januar 2019 av Lucifer24 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Jeg viste det. Jeg er bedre enn Vettel 1 Lenke til kommentar
Seb the Pleb Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Johan Kristoffersson er ikke rally-verdensmester. Han er verdensmester i rallyCROSS, det er stor forskjell selv om navnet høres likt ut. En ekstremt lat feil fra gamer.no sin side må jeg si... Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 23. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2019 Johan Kristoffersson er ikke rally-verdensmester. Han er verdensmester i rallyCROSS, det er stor forskjell selv om navnet høres likt ut. En ekstremt lat feil fra gamer.no sin side må jeg si... Takk, Sebastian. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå