Black_king69 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Kan noen hjelpe har montert ground zero i bilen min å alt e kobla til men det e ikke lyd i subben hva er galt da forsterke lyser men ikke lyd?? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Du har kobla både strøm og lydsignaler til forsterker? Og stilt inn spiller så phono-utgangen er aktivert? Lenke til kommentar
Black_king69 Skrevet 22. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2019 det e bare ikke lyd i subben forsterker lyser har ikke signal subben e helt ny Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Da må du koble signal fra spilleren foran og til subben. Lyden vil ikke overføres uten videre sånn helt magisk. Lenke til kommentar
Black_king69 Skrevet 22. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2019 Har jo gjort det Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) Kan ikke se signalkablene. Kun høyttalerkablene. Går de inn på baksiden? Og har du koblet de på inngangene og ikke på utganger (hvis den har det)? Hvordan har du stilt gain? Du kan sjekke om du har signal bak hvis du har et headset eller hodetelefoner med jack-kobling. Holder du jack-pluggen inntil RCA-pluggen så jord treffer stammen på jack og tuppen på jack treffer senter på RCA så skal du høre svak lyd. Edit: Eventuelt kan du bruke en jack-til-RCA fra mobiltelefon eller MP3-spilelr eller lignende og koble rett i forsterkeren og se om du da får lyd. Den hengesikringen skal forresten sitte ved batteriet. Ikke forsterkeren. Med mindre du har en til ved batteriet. Da kan den henge der. Endret 22. januar 2019 av sedsberg Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Jeg ser ingen signalkabel fra spilleren til forsterkeren. Ground Zero har ikke bluetooth. Du må ha en phonokabel til lydoverføring. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Jeg tror jeg ser en signalkabel bak der, men kan ikke se hva den er koblet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå