klimaflyktning Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Hei folkens. Jeg har et prosjekt hjemme hvor jeg på sikt får behov for å sende en RTSP-strøm fra dette kameraet til YouTube som livestream: https://m.aliexpress.com/item/32834682556.html Jeg er usikker på hvor stor datastrømmen blir som dette kameraet sender, men er det tenkelig at det vil holde med en Raspberry Pi 3B for å gjøre enkodingen med FFMPEG? Eller trenger jeg noe Intel-lignende for å oppnå dette? Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Så vidt jeg forstår, så er det ikke behov for å konvertere datastrømmen. Lenke til kommentar
klimaflyktning Skrevet 22. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2019 Så vidt jeg forstår, så er det ikke behov for å konvertere datastrømmen. Nei, siden kameraet kan sende H.264 er det jo håp. Men å ta i mot RTSP og sende RTMP (som Youtube krever) burde den klare, så lenge det ikke er snakk om enkoding? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Men å ta i mot RTSP og sende RTMP (som Youtube krever) Det finnes kameraer som kan streame direkte til youtube via rtsp. Jeg antar derfor at du har funnet noe gammel informasjon som sier at youtube krever rtmp. Hvis du er heldig slipper du ekstra dings. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå