Vallhall Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei igjen dere Jeg har bestilt en Eizo 21 crt skjerm fordi jeg trodde crt fremdeles var en del bedre på spill, men nå hører jeg at det ikke er så mye forkjell. Lurer på om det er noen som kan gi meg "gode" råd her angående dette?. Hvilken LCD skjermer på "18" og "19" kan dere anbefale, og hva er oppløsningen på disse?. Den praktiske betydningen er også meget stor da lcd skjermer er mye mer plasseringsvennlige kontra "beistet"jeg har bestilt, håper jeg for bytte hvis dere har noe å anbefale. PS: skjermen har ikke ankommet enda,men er på tur så jeg håper på raske svar På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hyundai Q17s 17" LCD uten tvil, denne har mye å by på.. Stor og stødig skjerm, 1280x 1024 max oppløsning. 16MS fungerer perfekt i alle spill. Må gi denne en 6-/6 .... "hvorfor jeg ikke gav den 6".. nei fordi jeg har nemlig lyst på enda større Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Q17S er en god skjerm ja.. sitter faktisk på denne selv. Den er (desverre?) veldig lyssterk og det kan være slitsomt å lese mye tekst. (har selv ikke store problemer) Q17S er også prisgunstig i forhold til ytelse (4000kr) 17" LCDskjermer kan sammenliknes med 19" CRT 19"LCD kan sammenliknes med 21" CRT. Hvis du bestemmer deg for å gå for en LCD istedet, sørg for at den har DVI kontakt, da dette gir betydlig skarpere bilde. Les disse trådene.. Mye nyttig info! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172274&hl=lcd http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=137642&hl=lcd Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Takk for hurtig svar folkens Blir mye tenking framover nå, men blir det bytte spørs det om jeg kan bytte til en skjem som er under halparten av prisen til den jeg bestilte, var derfor jeg spurte om lcd "18"og "19" som nok blir i samme "prisleia". Har også hørt at tekst på LCD skjermer er bedre å lese for øynene(mindre slitsomt) , stemmer dette? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Q17 er helt konge til spill, film og "kontorarbeid" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå