Smedsrud Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Lenovo-sjef: – Jeg er bekymret.SNIKTITT: Lenovo Yoga S940 Lenovo har lansert en Yoga som ikke kan yoga Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Yoga, kvalitetsprodukt? Her tror jeg noen har fått chakraene i ubalanse. Kunsten er å vippe forventningene tilbake til virkelighetens verden. Endret 21. januar 2019 av Spetsnaz 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Yoga, kvalitetsprodukt? Her tror jeg noen har fått chakraene i ubalanse. Kunsten er å vippe forventningene tilbake til virkelighetens verden. Lenovo sine yoga har da alltid vært kvalitetsprodukter. God byggekvalitet og over gjennomsnittet komponenter. 2 Lenke til kommentar
indelible Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Det stemmer. Men at Yoga ikke lenger kan brettes gjør at den er uaktuell for min del. At de ikke engang klarer å presse inn dedikert grafikk gjør meg enda mer skuffet. Lenke til kommentar
Exorsisimus Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Yoga, kvalitetsprodukt? Her tror jeg noen har fått chakraene i ubalanse. Kunsten er å vippe forventningene tilbake til virkelighetens verden. Lenovo sine yoga har da alltid vært kvalitetsprodukter.God byggekvalitet og over gjennomsnittet komponenter. Jeg har hatt 2 forskjellige, og begge hadde både "crappy" byggekvalitet og ræ.. support. Så aldri mer (Lenovo). Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Lenovo sine yoga har da alltid vært kvalitetsprodukter. God byggekvalitet og over gjennomsnittet komponenter. De er ikke engang over snittet hos Lenovo… Lenke til kommentar
Sammy Y Mirza Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Det er ikke selve yoga serien men yoga s serien som ikke kan brukes 360 grader og de er også mye biligere en selve yoga modellen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Thinkpad X1 Yoga er kanskje den eneste med Yoga i navnet jeg likte, hadde en som maskin på jobben. Eneste jeg ikke likte var dongle for RJ45. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå