Lotus-Omega Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Endelig. I går fikk displayet fra Hammar.no. Var en lek å koble det opp. Har lagt ut ett par bilder på kazaa lite under navnet lcd1 og lcd2.Eller er det noen andre steder jeg kan uploade det? Må jo si at blå bagrunnsbelysning passet kjempe fint til det blå chieftec kabinettet. Er i allefall å anbefalle får døm som liker å skille seg ut litt. hvilken pakke hadde du? slik at du måtte lodde, eller slikt du bare monterte? angående parallellkabelen må man ta den fra innsiden av kabinettet og ut? kjøpte den ferdig monterte varianten. syntes det var like greit. Det jeg gjorde med parallellkabelen var at jeg skrudde av dekslet til en av slotene, og ettersom det var en flat kabel så gikk det greit å sette på dekslet igjen. Men det er bare en midlertidig løsning. Så viss du skal ha det montert i kabinettet så er det en måte å gjøre det på. sorry men tok ikke helt den... btw.. nice mod EDIT: hvor kjøpte du den den passet inn i en cdrom slot.. skal prøve å ta ett par bedre bilder som kan illustrere hvordan jeg gjorde det med parallellkabelen. Det er en vanlig 4x20 display. men du får jo ikke brukt cdrom sloten over og under da, pga kontroll kortet er 2 cm større over og under. vet ikke om det ble forståelig forklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå